سعید ذهنی:

اگر پولاد کیمیایی دوست دارد خواننده شود راه های بسیار دیگری وجود دارد

سعید ذهنی با بیان اینکه مخاطب در تماشای فیلم «قاتل اهلی» از زیاد بودن صحنه های کنسرت رنج می برد، گفت: اگر آقای پولاد کیمیایی دوست دارد خواننده شود راه های بسیار دیگری وجود دارد، این فیلم جای این نیست که یک شو برای یک خواننده در آن درست کنند، این مسئله کمکی به فیلم نمی کند.

کد مطلب: ۵۹۶۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

سعید ذهنی آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، درباره فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و فضای موسیقایی این فیلم، گفت: من فکر می کنم از منظر موسیقی مخاطب به لحاظ زیاد بودن صحنه های کنسرت در فیلم رنج می برد و این مسئله نه تنها در فیلم افت ایجاد می کند بلکه زیبایی های قسمت های دیگر را نیز از بین می برد.

وی افزود: آقای کیمیایی خودشان استاد هستند، زمانی که ما مدیوم سینما را انتخاب می کنیم اکت ها و موقعیت های مختلف فیلم باید ما را به یک ایده های مشخص و درستی برساند نه اینکه ما فکر کنیم در طول یک فیلم، اینقدر طولانی و چیزی درحدود 25 دقیقه فقط فیلمبرداری از یک کنسرت گنجانده شده باشد.

ین آهنگساز تصریح کرد: اگر آقای پولاد کیمیایی دوست دارد خواننده شود راه های بسیار دیگری وجود دارد، این فیلم جای این نیست که یک شو برای یک خواننده در آن درست کنند، این مسئله کمکی به فیلم نمی کند و باعث می شود که فیلم و حتی مخاطب به شدت از پراکندگی و آشفتگی رنج ببرد.

وی درپاسخ به اینکه موسیقی کدامیک از آثار جشنواره امسال را دوست داشتند، گفت: «ماجرای نیمروز» کار خیلی پخته ای بود و استفاده از موسیقی در آن بسیار به اندازه و خوب به کار رفته بود، موسیقی به درستی ساخته و پرداخته شده و از یک تم شروع می شد و با اینکه مجموعا فکر می کنم سه دقیقه موسیقی نداشت ولی بسیار خوب و تاثیر گذار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار