افتتاح کارگاه هنری پیکاسو در کاشمر

کارگاه هنری برای هنرمندان کاشمری با حضور جمعی از اساتید این شهرستان در مجتمع ارگ کاشمر افتتاح شد.

کد مطلب: ۵۹۵۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، برای اولین بار در شهرستان کاشمر زوجی هنر دوست با همکاری یکدیگر و برای گسترش فرهنگ هنر در کاشمر، کارگاهی را برای هنرمندان این شهرستان با حضور اساتید برجسته و توانمند افتتاح کردند.

در ابتدای این مراسم که با نمایش آثار هنری از جمله تابلو های نقاشی، خطاطی و صنایع دستی به همراه بود استادها جمالی و اسماعیلی برای نقاشی با رنگ و روغن و زغال ، عصار و مستقیثی برای خطاطی همراه با آموزش در حضور هنرمندان و جمعی از مردم به صورت تخصصی مشغول به خلق آثار هنری بودند.

همچنین جمعی از هنرمندان خانم با ظرافت و دقت بسیار، صنایع دستی از جمله نقاشی روی سفال، ویترای، ساخت گل های کریستالی، طراحی و نقاشی روی لباس، پته دوزی، عثمان دوزی، دکوپاژ، نقطه کوبی و پتینه کاری را به علاقمندان این حرفه آموزش می دادند.

محمد جواد خزاعی که برگزارکننده این مراسم بود در گفت وگو با خبرنگار پانا گفت: هدف اصلی برگزاری چنین مراسمی در اولویت اصلی گسترش هرچه بیشتر هنر در بین مردم و آشنایی آنان از نزدیک با فضای هنری بوده است.

وی افزود: درنظر داریم به عنوان یک قشر کوچک از جامعه هنری که در ارتباط هستیم با اساتید، تغییری در برنامه های هنری ایجاد کنیم و دیگر اینکه سطح هنری بین مردم افزایش یابد تا تحریک به یادگیری هنر شوند.

در ادامه فرشته دلخوش که به همراه همسر هنرمند خود برگزارکننده مراسم بود گفت: عشق به هنر باعث شد تا تصمیم به برگزاری و افتتاح کارگاهی هنری با حضور همه هنرمندان کاشمر در یک مکان کنیم و به این خاطر است که در شهرستان کاشمر نیاز به آشنایی سبک های مختلف هنری می باشد سعی بر این داریم در آینده ای نزدیک با دعوت از اساتید مجرب، کلاس های آموزشی را به صورت حرفه ای برای هنرمندان ایجاد کنیم.

و در پایان این مراسم محمد جواد خزاعی در رابطه با برگزاری چنین مراسم هایی گفت: امروزه مردم باید از نزدیک با هنر آشنا شده و ببینند و لمس کنند و این مراسم هم، چون به صورت زنده انجام شد به خوبی توسط مردم استقبال شده و برای جامعه هنری هم بسیار خوب خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار