بخشدار مرکزی قرچک خبر داد:

حضورمعاون کل نهاد رياست جمهوري در قرچک

بخشدار مرکزی قرچك در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبي(ع)در روستاي قشلاق اول، ضمن حضور معاون کل نهاد ریاست جمهوری در قرچک گفت: مساجد نقطه شروع مبارزات انقلابي بوده است.

کد مطلب: ۵۹۴۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، عباسي بخشدار مركزي شهرستان قرچك به منظور گراميداشت ايام دهه فجر با حضور در مسجد روستاي قشلاق اول گفت: بايد به مساجد توجه ويژه اي داشته باشيم چرا كه نقطه ي شروع مبارزات انقلابي از مساجد بوده است و مساجد منشاء خدمات فرهنگي، اجتماعي است و حضور مومنان و نمازگزاران كه عصاره ي فضائل اخلاقي و انساني مردم محله شان هستند مي تواند سرمنشاء خدمات بيشتري در جهت توجه به مساجد باشد.

اين مقام مسئول در ادامه با تاكيد بر انجام كارهاي عمراني در روستاها افزود: عمده ي فعاليت در روستاها در 3سال گذشته از سوي دهياران به عنوان كارگزاران دولت تدبير و اميد كارهاي عمراني بوده است و در كنار اين امور به كارهاي فرهنگي نيز توجه شده است كه انتظار ما اين است مسائل و مشكلات فرهنگي و اجتماعي روستاهايتان را از طريق دهياران و اعضاي محترم شوراهاي اسلامي به ما انعكاس دهيد تا با مشاركت في مابين امورات مربوط به روستاها تسهيل شود.

بخشدار قرچك در ادامه افزود: مسائل مربوط به روستاها پس از الويت بندي با تامين منابع مالي و اعتباري قابل رفع و رجوع است و شناسايي اين مشكلات برعهده دهياران میباشد كه با شما هم محله اي بوده و از مسائل روستا باخبر مي باشند .

وي در ادامه در بحث خانه عالم روستا، احداث سرويس هاي بهداشتي و برق مسجد امام حسن مجتبي (ع)گفت: با توجه به اينكه در ادوار گذشته مردم تكايا و مساجد را با مشاركت خيرين برپا مي كردند و امورات در دست خود مردم بوده است نياز است امروز نيز مردم و خيرين در كنار بخشداري ،هيئت امنا و امور مساجد باشند تا با تامين اعتبار بتوان مشكلات اين مسجد را حل كرد .

وي با نويد حضور معاون کل نهاد رياست جمهوري در آينده اي نزديک درشهرستان گفت: به زودي در جلسه اي كه با حضور معاون کل نهاد رياست جمهوري برگزار خواهد شد از مسائل و مشكلات روستاها خواهيم گفت تا بتوانيم اعتباراتي را براي زيرگذر سه روستای همجوار شهرستان قرچك بگيريم و در اين راستا نياز به مشاركت اصحاب رسانه براي انعكاس مسائل است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار