تجلیل ار معلمان برتر شهرستان قدس

طی مراسمی از دبیران، هنرآموزان و مدیران برتر آموزش و پرورش شهرستان قدس تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۵۹۴۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، هم زمان با دهه مبارکه فجر مراسم تجلیل از دبیران و هنر آموزان برتر با حضور محمد محمودی نماینده مردم شهرستان های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی، میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه و سعید شهریاری، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، تعدادی از مسئولین شهرستانی، همچنین مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا بهمنش ضمن خوشامدگویی به میهمانان و تبریک دهه مبارکه فجر گفت: قله های عظمت و افتخار از مسیر عزت و اعتبار معلم می گذرد و تجلیل از معلم، تکریم ارزش ها است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در ادامه صحبت های خود گفت: بزرگداشت مقام معلم امری مهم و وظیفه ای درون سازمانی و حتی برون سازمانی است و تجلیل از معلمین برجسته، شرایط مطلوب را برای رقابت سالم و سازنده بین معلمان و رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت و ترغیب معلمان برای ایفای رسالت معلمی فراهم خواهد کرد.

بهمنش گفت: انگیزه معلمان هر چه بالاتر برود، افرادی لایق تر برای آینده کشور تربیت خواهد شد و ساختن و هدایت گری انسان ها و جامعه، بر عهده معلمان می باشد که در راستای تحقق این هدف، تلاش های معلمان در زمینه های مختلف باید دیده شود، در غیر این صورت موجب دلسردی این قشر زحمتکش جامعه خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی امر آموزش، با بضاعت اندک خود قدردان زحمات دست اندرکاران آموزش کشور می باشد.

محمدرضا بهمنش افزود: باید روحیه نشاط، عشق و ایثار در بین فرهنگیان امری جاری باشد و اهداف آموزشی در پرتو آن تحقق یابد.

شایان ذکر است، در این مراسم از 41 دبیر و شش هنر آموز برتر و چهار مدیر تجلیل گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار