دستورالعمل اجرایی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی در قوچان

مربی تربیت بدنی دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان گفت :کیفیت بخشی بهتر تدریس درس تربیت بدنی یکی از اهداف جشنواره الگوهای برتر تدریس است

کد مطلب: ۵۹۳۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،عباس رادمرد دبیر تربیت بدنی دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت : کارشناسان، مربیان تعلیم و تربیت و معلمان به دنبال بهترین برنامه ها و بهترین عملکردها و اثرات مثبت آنها بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان هستند.اعتلای کیفیت و ثمربخشی مدیران و معلمان در بهبود یادگیری شاگردان، در گرو بروز شدن شیوه های تدریس است . معلم کسی است که به شناخت علمی و مهارت های عملی، جهت رشد و شکوفایی استعداد های فطری دانش آموزان مجهز است و یادگیری را یاد می دهد.

وی افزود: یک الگوی تدریس توصیف یک محیط یادگیری است.الگوها ابزاری برای یادگیری شاگردان و دانش آموزان است.الگوها و روش های برتر تدریس از آن جهت که به شاگردان نحوه یادگیری را یاد می دهند و از آنجا که دارای انعطاف پذیری سازگار و مثمر ثمر با تفاوت های فردی هستند، همه دانش آموزان را لمس می کنند و تاثیری فوق العاده در پیشرفت تحصیلی دارند.به طوری که همه شاگردان می توانند از کاربرد الگوهای تدریس و یادگیری سود ببرند .

رادمرد گفت: دستورالعمل اجرایی جشنواره الگوهای برتر تدریس در سال تحصیلی 96-95 به مدارس ارسال گردیده است. لذا این دبیرستان هم با تهیه لوح فشرده الگوی تدریس ، آن را تا موعد مقرر به کارشناسی تربیت بدنی تحویل خواهد داد .بنا به بخشنامه ارسالی از سوی کارشناسی محترم تربیت بدنی قوچان به نفرات برترسطح شهرستان در هرمقطع و جنسیت جوایزی اهدا خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار