رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهرستان قدس:

دیدار از خانواده‌های معظم شهدا در صدر برنامه‌های شورای شهر است

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهرستان قدس گفت: دیدار و تفقد از خانواده‌های معظم شهدا در صدر برنامه‌های کمیسیون ایثارگران شورای شهر است.

کد مطلب: ۵۹۲۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، احمد خراسانی رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس به همراه جعفر افشار نائب رئیس شورای شهرستان با خانواده شهید جعفر حبیبی ساکن در شهرک دانش دیدار کردند .
در این دیدار خراسانی ضمن قدردانی از صبر و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا اظهار داشت: خانواده شهدا، فرزندان رشید خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال دارد .
وی افزود: پاسداشت ارزش‌ها و مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام ایشان وظیفه‌ای سنگین و توجه به این عزیزان از اولویت‌های مجموعه کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس است .
رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد: هشت سال مقاومت و فداکاری رزمندگان اسلام و خانواده آنان در دوران دفاع مقدس نشانگر این بود که امروزه ملت شریف و فهیم ایران بدانند با هوشیاری و بصیرت هرگز دشمن نمی‌توانند گزندی به این مرزوبوم برساند .
خراسانی بیان کرد: روحیه والای پدران و مادران شهدا، همواره الگویی برای خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بر همه ما لازم است تا دیدار و تفقد از این خانواده‌های عزیز در صدر برنامه‌های تمام مسئولین باشد .
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان بنیاد شهید شهرستان نیز با اقدامات و برنامه‌ ریزی‌های منسجم و دقیق‌تر نسبت به سرکشی و حل مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر در حوزه‌هایی معیشتی، درمان، مسائل رفاهی و بهسازی المان شهدا اقدام نماید .
شایان پذیر است ، در ادامه با حضور بر سر قبور شهدای امامزاده حضرتین شهرستان قدس و قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار