فرماندار قرچک:

سیاست های تشویقی برای سرمایه گذاران در شهرک صنعتی قرچک اعمال شده است

فرماندار قرچک گفت:به دلیل افزایش متقاضیان صنوف مختلف در سطح استان تهران برای استقرار در شهرک صنعتی قرچک به دنبال اجرای فازهای بیشتر و الحاق زمین به شهرک هستیم

کد مطلب: ۵۹۱۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان قرچک، در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در سطح شهرستان گفت: با تلاش مدیریت شهرک صنعتی و تعامل سازنده مدیران استانی و شهرستانی، مذاکرات زیادی با سرمایه گذاران مختلف داشته ایم و از آنها برای سرمایه گذاری در این شهرک استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی قرچک در چهار فاز عملیاتی طراحی شد، افزود: در فاز اول حدود 220 هکتار آماده سازی شده و میزبان صنایع غذایی، بسته بندی و صنایع «های تک» هستیم و فاز دوم نیز در حالی برنامه ریزی است و به زودی اجرایی می شود.

نماینده عالی دولت درشهرستان قرچک اظهار داشت: سیاست های تشویقی برای سرمایه گذاران در شهرک صنعتی قرچک اعمال شده و از این جهت سرمایه گذاری برای آنها مقرون به صرفه است ضمن اینکه موقعیت جغرافیایی این شهرک یکی از مزیت های آن به شمار می رود.

فرماندار قرچک همچنین به نگاه خوب دولت تدبیر و امید به بخش تولید و توسعه شهرک های صنعتی اشاره و تصریح کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده، تاکنون 4۲۰ قرارداده سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قرچک به امضا رسیده که 80 واحد صنعتی نیز در حال ساخت هستند.

این مقام مسئول از اجرای طرحهای جدید برای تسهیل در دسترسی به شهرک صنعتی و تامین زیرساختها و امکانات لازم خبر داده و یادآور شد: تعدادی از واحدهای صنعتی این شهرک در مرحله بهره برداری هستند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار