برگزاری همایش منتخبین شوراهای دانش آموزی و مشاوران جوان در دلیجان

همایش منتخبین شوراهای دانش آموزی و مشاوران جوان در دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۱۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در این همایش گفت: شوراهای دانش آموزی پل محکم و مورد اطمینانی هستند که می توانند بین مسئولین آموزشگاه و دانش آموزان ارتباط محکم و نزدیکی ایجاد نمایند و در حل مشکلات آموزشگاه نقش اساسی ایفا کنند.

حجت اله فدایی افزود: امروزه موضوع جوانان و نوجوانان در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به هر اندازه که مسئولان برای شما و امثال شما امیدهای امروز و فردای کشور وقت بگذارند ارزش آن را خواهد داشت.

وی منتخبین شوراهای دانش آموزی را نمادی از نوع نگاه و خواسته های انتخاب کنندگان دانست و ادامه داد: شوراهای دانش آموزی که منتخبین دانش آموزان و آینده سازان جامعه ما هستند بایستی از هر حیث نمونه و برتر باشد زیرا یکی از اهداف مهم در انتخاب آنان توسط دانش آموزان حفظ ارزش ها و نوع نگرش آنان بوده است.

محسن رفیعی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از دانش آموزان از مسئولیت پذیری و همکاری آنان در مدارس تقدیر و به اهمیت کار شوراها اشاره کرد.
در ادامه هر یک از روسای شوراهای دانش آموزی مدارس به بیان برنامه ها و فعالیت های شوراهای دانش آموزی مدارس خود پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار