در جلسه هماهنگی آغاز جشن های دهه فجر نواحی تبریز عنوان شد:

برگزاری همایش استانی پرسش مهر رییس جمهور با عنوان رحمت اسلامی ونبوی(ص)

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش استانی پرسش مهر رییس جمهور با عنوان رحمت اسلامی و نبوی (ص) در دهه مبارک فجر خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در جلسه هماهنگی آغاز جشن های دهه فجر نواحی تبریز و همایش استانی پرسش مهر ریاست جمهوری اظهار داشت: بایستی نوآوری و خلاقیت در برنامه های پرسش مهر مد نظر بوده و از لحاظ کمی و کیفی برنامه ها جمعی و فراگیر باشند.

وی افزود: پرسش مهر رییس جمهور محترم در اول سال از دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء بر اساس نیاز های جامعه است. چرا که فرهنگ سازی برای خانواده ها مهم است و آموزش و پرورش خانواده بزرگی برای چنین امری است.

ناصر مقدم مدیر سازمان دانش آموزی استان در این جلسه گفت: مراسم مشعل گردانی گروه منتخب پیشتازان به رسم همه ساله شامگاه 11 بهمن ماه از مقابل بیت نماینده ولی فقیه در استان آغاز می شود.

وی افزود: 38 نفر از دانش آموزان عضو تشکل پیشتاز، شامگاه 11 بهمن به احترام سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این مراسم شرکت خواهند کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی همچنین از برگزاری همایش استانی پرسش مهر ریاست جمهوری با عنوان " رحمت اسلامی و نبوی (ص)" در 16 بهمن خبر داد و گفت: در این همایش 750 نفر از دانش آموزان عضو تشکل فرزانگان و فرهنگیان حضور می یابند.

مقدم تصریح کرد: با مذاکرات صورت گرفته سعی خواهد شد که مسئولین وزارتی و سازمان دانش آموزی کشور جهت شرکت در مراسم حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار