تمامی محورهاي مواصلاتي استان مرکزی باز است/ لزوم داشتن تجهیزات زمستانی

ریيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزی دقايقي پيش از مه آلود و بازبودن بودن اغلب محورهاي مواصلاتي به علت شرايط نامساعد جوي در اين محورها خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۱۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، ايرج كهريزي افزود: ‌با توجه به نامساعد بودن شرايط جوي و باراش نزولات آسمانی، محورهاي مواصلاتي استان از جمله محورهاي اراك- سلفچگان، اراك- توره، اراك-فراهان و اراك- خمين و... دچار مه گرفتگي و لغزندگی شده است.

وي با اشاره به باز بودن تمامي محور هاي مواصلاتي استان بيان کرد: با توجه به شرايط نامساعد جوي، پليس و ساير نيروهاي امدادي در محورهاي مواصلاتي استان در حال خدمت رساني به هموطنان هستند.

ريس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزي از تمامي شهروندان خواست از سفرهاي غير ضروري خودداري كرده و به هنگام رانندگي حتما زنجير چرخ و ساير تجهيزات لازم را با خود به همراه داشته باشند.

كهريزي ابراز داشت: از رانندگان انتظار مي رود با توجه به لغزنده بودن جاده ها با سرعت مطمئنه حرکت كرده و نهايت همكاري را با تمامي نهادهاي خدمت رسان در سطح محورهاي مواصلاتي داشته و هميشه ايام به خاطر داشته باشند كه دير رسيدن بهتر از هرگز نرسيدن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار