جلسه یاورمربیان تشکیلات پیشتاز و فرزانه گتوند برگزار شد

جلسه یاور مربیان و تشکیلات پیشتازان و فرزانگان در سالن همایش شهید گماری اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۰۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گتوند، جلسه یاور مربیان و تشکیلات پیشتاز و فرزانه گتوند با حضور محمدی رئیس سازمان دانش آموزی،جعفرزاده معاون ادارهٔ آموزش و پرورش،فتاحی مسئول خبرگزاری پانای شهرستان، سرخابی مربی سازمان، حجت الاسلام فرجپور و حضور پرشور فرزانگان ،یاور مربیان و خبرنگاران خبرگزاری پانا برگزار شد.

در این مراسم سرخابی با آموزش مهارت های تشکیلاتی هویت سازمانی، جهت یابی و مخابره و.... به پیشتازان و فرزانگان دانش آموزان را در جهت شرکت در برنامه های آینده یاری و آماده نمود.

حجت الاسلام فرج پور نیز باسخن هایی به پیشتازان و فرزانگان یاد آوری نمود که دانش آموز نمونه،دانش آموزی است که چه از لحاظ درسی و نیز آگاهی از اخبار محل زندگی خود ممتاز باشد.

درادامه محمدی مسئول سازمان دانش آموزی گفت:ضمن عرض تسلیت در رابطه با حوادث پلاسکو سپس به سخنانش افزود درمورد تشکیلات دانش آموزی خبرنگار پانا،باید اخبار شهرستان و مدارس را انعکاس بدهد وی در سخنانش اشاره کرد به اول بودن شهرستان گتوند از لحاظ آموزش و این کار باعث بهبود بخش شدن شهرستان میشود، تشکیلات سازمان دانش آموزی شامل پیشتازان و فرزانگان است. و در آخر تبریک خود را به خبرنگاران عرض کرد.

جعفرزاده در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: هدف از گردهمایی خبرنگاران و فعالین تشکیلاتی،هماهنگی هرچه بیشتر بین این دانش آموزان فعال و نمونه و تقدیر و تشکر از فعالین و خبرنگاران نمونه بوده است.

/نجفپور _ یزدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار