شهردار شهرستان قدس:

طرح سازماندهی ورودی و خروجی های شهر قدس از اولویت های مدیریت شهری است

شهردار شهرستان قدس گفت: طرح ساماندهی ورودی و خروجی های شهر قدس یکی از اولویت های مدیریت شهری است که هم اکنون در حال اجرا می باشد.

کد مطلب: ۵۹۰۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، محمد صادق کولیوند با اشاره به ساماندهی ورودی و خروجی های شهر اظهار داشت: ساماندهی ورودی و خروجی های شهر جهت رفاه حال شهرندان و تسهیل در رفت و آمد یکی از اولویت های شهرداری قدس است که عملیات اجرایی آن هم اکنون در حال انجام می باشد.
وی بیان کرد: در حال حاضر در نظر داریم با هموار سازی یک مسیر ورودی و خروجی شهر از سمت بلوار امام حسین (ع)به سمت روستای هفت جوی در محدوده حریم شهرستان به طول 7 کیلومتر ایجاد کنیم که قطعا تاثیر بسزایی درکاهش ترافیک و اتلاف زمانی شهروندانی که در این مسیرها تردد می کند، دارد.
کولیوند در خصوص مدیریت شهرک دانش نیز اظهار داشت: بر اساس رای دیوان عدالت اداری منطقه دانش در محدوده و حریم قانونی شهرستان قدس قرار دارد که امیدواریم با برطرف شدن پاره ای از اختلافات در راستای ارائه خدمات مناسب و مطلوب تر به شهروندان این بخش از شهرستان گام های مثبتی را برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار