معاون خدمات شهری شهرداری قدس خبر داد :

ترسیم تصاویر شهدای گرانقدر شهر قدس

معاونت خدمات شهری شهرداری قدس از ترسیم تصاویر شهدای گرانقدر شهرستان بر دیوارهای سطح شهر توسط اداره زیباسازی خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۰۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، رحیم اسدی با بیان این مطلب اظهار داشت : اداره زیباسازی شهرداری قدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستان قدس عملیات ترسیم تصاویر این شهدای معظم را به طور جدی در نقاط مختلف شهر در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود : طی هفته جاری بهره برداری از تصویر سردار شهید سعید شاه بوداغیان مسئول آموزش جنگ افزار و ادوات پایگاه امام حسین(ع)،جانشین فرمانده محور تیپ محمد رسول الله (ص) در عملیات مسلم بن عقیل و جانشین مسئول محور لشگر محمد رسول الله(ص) در عملیات والفجر4 که کار ترسیم آن از ماه گذشته در بلوار شهدا- تقاطع خیابان نسترن آغاز شده بود،انجام شد.
معاون خدمات شهری شهرداری قدس یاد آور شد : با بهره برداری از تمثال این شهید والا مقام تعداد تصاویر شهدایی که در سطح شهر قدس طراحی و اجرا شده است به18 تصویر رسید.

اسدی خاطرنشان کرد : همچنین عملیات تعویض تصاویر کلیه المانهای مربوط به شهدای دوران دفاع مقدس واقع در بلوار شهید کلهر که به مرور زمان کیفیت خود را از دست داده بود بالغ بر 220 المان توسط اداره زیباسازی شهرداری قدس انجام و به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار