افزایش تولید طلا موجب توسعه و بهبود رفاه عمومی در تکاب می شود

فرماندار تکاب با تاکید بر ضرورت افزایش ظرفیت تولید در مجتمع معدنی و صنعتی طلای زرشوران گفت: افزایش ظرفیت تولید کارخانه طلای زرشوران موجب توسعه و آبادانی شهرستان تکاب و بهبود رفاه عمومی خواهد شد.

کد مطلب: ۵۹۰۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، فرماندار تکاب با تاکید بر ضرورت افزایش ظرفیت تولید در مجتمع معدنی و صنعتی طلای زرشوران گفت: افزایش ظرفیت تولید کارخانه طلای زرشوران موجب توسعه و آبادانی شهرستان تکاب و بهبود رفاه عمومی خواهد شد .

ایرج ثقفی در جمع کارگران و کارکنان کارخانه طلای زرشوران تکاب افزود: مدیریت اجرایی شهرستان و مسئولان استانی برای بالارفتن ظرفیت تولید و افزایش بکار گیری نیرو و رسیدن کارخانه طلای زرشوران به ظرفیت تکمیلی خود برنامه های ویژه ای دارند و در این راستا تلاش های پیگیرانه ای صورت گرفته است .

وی اظهار کرد: فاز دوم کارخانه طلای زرشوران به زودی راه اندازی می شود .

فرماندار بیان کرد: مجموعه معدن و کارخانه طلای زرشوران سرمایه ای بزرگ برای شهرستان تکاب به شمار می رود که باید قدر این سرمایه را بدانیم و برای توسعه و رونق آن که موجب توسعه و پیشرفت شهرستان تکاب خواهد تلاش همه جانبه ای صورت بگیرد .

وی ادامه داد: معادن طلا و سنگ ظرفیت بالقوه ای برای توسعه تکاب است و باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب در راستای محرومیت زدایی از منطقه استفاده شود.

فرماندار تکاب اضافه کرد: کارگران و کارکنان این مجموعه، به عنوان صاحبان اصلی کارخانه طلای زرشوران در حفظ موجودیت و امنیت این مجموعه صنعتی و معدنی تلاش دلسوزانه داشته باشند .

ثقفی در خصوص مطالبات کارگران نیز گفت: پرداخت حقوق و مطالبات معوق کارگران و کارکنان به روز می شود و تمامی مطالبات پرسنل کارخانه و کارگران معادن طلا تامین خواهد شد .

وی افزود: مدیران کارخانه های طلا از جمله کارخانه طلای زرشوران با سرعت به مشکلات کارخانه رسیدگی کرده و نسبت به ارتقا وضعیت شغلی و معیشتی و رفاهی کارگران و کارکنان اقدام کنند .

فرماندار بیان کرد: تعامل، همکاری و همدلی کارگران و مدیران کارخانه طلا و هماهنگی این مجموعه با دستگاه های اجرایی برای توسعه کارخانه ،رضایت کارگران و پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی شهرستان ضروری است .

ثقفی اظهار کرد: تمامی ارکان مجتمع های صنعتی و معدنی از جمله معادن و کارخانه های تولید طلا از جمله کارگران، پرسنل و مدیران باید به قوانین و مقررات ملتزم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار