جانشین دبیر جشنواره مطبوعات خبرگزاری قرآنی آیات خبر داد:

ارسال 30 هزار و 316 اثر به دبیرخانه جشنواره/بازبینی مجدد 10 هزار اثر خارج شده از بخش مسابقه

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جانشین دبیر جشنواره مطبوعات خبرگزاری قرآنی آیات از ارسال 30 هزار و 316 اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

محمد صادق افراسیابی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، در خصوص جشنواره قرآنی آیات افزود: جشنواره مطبوعات خبرگزاری قرآنی آیات جشنواره ای کاملاً رسانه ای است و تمام کارهای این جشنواره توسط فعالان رسانه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه قاری اختتامیه یکی از سردبیران واحد مرکزی خبر است، ادامه داد: سایر مراسم در حوزه های مختلف توسط خبرنگاران انجام می شود و دبیرخانه این جشنواره بخش هماهنگی را بر عهده دارد.

افراسیابی در خصوص برنامه های اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: نمایشگاهی از عکس های خبری حوزه های قرآنی در حاشیه مراسم به نمایش گذاشته می شود.

جانشین دبیر جشنواره مطبوعات خبرگزاری قرآنی آیات با اشاره به استقبال وسیع از این جشنواره افزود: جشنواره مطبوعات خبرگزاری قرآنی آیات محدود به رسانه ها و خبرگزاری ها نبوده به همین دلیل استقبال بسیار زیادی از آن انجام شده و بیش از 30 هزار و 316 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

افراسیابی ادامه داد: آمار 30 هزار و 316 اثر غیر از 10 هزار اثری است که به دبیرخانه ارسال شده است اما توسط کارشناسان دبیرخانه به دلیل عدم ارتباط با موضوع از داوری خارج شده اند که در تلاش هستیم با بازبینی مجدد آثاری که امکان حضور دارد در بخش مسابقه وارد شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره مطبوعات خبرگزاری قرآنی آیات 19 اسفند ماه برگزار می شود افزود: این جشنواره برای اولین بار به صورت ملی برگزار شده است و در سال های گذشته در سطوح استانی انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار