جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر ۱۳۹۵

جلسه هماهنگی ستاد برگزاری سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی برگزارشد

اولین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری سی و هشتمین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضاء ستاد بزرگداشت دهه فجر در اتاق شورای اداره کل برگزار شد .

کد مطلب: ۵۶۷۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج ، اولین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی در اتاق شورای اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور اعضای شورای معاونین و روسای ادارات برگزار شد.

قبادی رئیس اداره فرهنگی هنری ضمن اعلام این خبربه خبرنگار پانا افزود: در این جلسه مسعود مهران نیا معاون پرروشی و فرهنگی به ارتقاء کمی و کیفی برنامه ها بر اساس اصول سیاستهای بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی است که امسال با شعار محوری (( گفتمان انقلاب اسلامی،زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی)) می باشد،

مهرانی نیا ضمن یادآوری شعار محوری امسال به حاضرین جلسه تأکید کرد : برنامه های امسال با محوریت ترویج گفتمان انقلاب با رویکرد آگاهی بخشی برنامه ها و فعالیتهای دهه فجر، زمینه سازی تقویت روحیه خودباوری و ایجاد معرفت و بصیرت در میان دانش آموزان و فرهنگیان برنامه ریزی گردد.
وی در جهت جلب مشارکت خانواده ها در گرامیداشت این ایام الله افزود: خانواده های دانش آموزان در کنار اولیای مدارس با توجه به ظرفیت های موجود با رعایت اصل صرفه جویی در همه زمینه ها به فضل و عنایت خداوند ، برای نیل به انسجام و وحدت اسلامی جهت افزایش آگاهی عمومی نسبت به ماهیت و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی در قالب ارائه برنامه هایی همراه با شور و شعور مشارکت صمیمانه خواهد داشت.

در پایان جلسه مقرر شده برنامه های معاونین مختلف اداره کل برای بهتر برگزار شده این ایام وهمچنین ادارات زیر مجموعه ی هر معاونت ، جهت تبادل نظر و هم اندیشی به دبیرخانه ستاد ارسال گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار