مجید نامجومطلق در گفت و گو با پانا:

کی روش فراتر از اختیاراتش رفتار کرده/ در این شرایط اردو لزومی نداشت

هافبک سابق تیم ملی ایران معتقد است رفتارهای اخیر کی روش فراتر از اختیارات سرمربی تیم ملی است و باید با او برخورد شود.

کد مطلب: ۵۶۶۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا، قصه همان قصه همیشگی است.ناسازگاری و اختلاف و درگیری و در نهایت استعفای مرد پرتغالی فوتبال ایران.کمتر از یک هفته نمی‌گذرد که فوتبال ایران توسط دو مربی خارجی دچار چالش شد. برانکو از اردوی تیم ملی انتقاد کرد و معتقد بود در این شرایط بهتر است کی روش از بازیکنان دیگر استفاده کند و ملی پوشان پرسپولیس به تیم باشگاهی شان برگردند و با تیم تمرین کنند. همین موضوع آتش اختلاف این دو مربی را دوباره روشن کرد و هر دو مربی با یکدیگر جنگ علنی را آغاز کردند. کی روش در اولیش واکنشش پرسپولیسی ها را از اردو مرخص کرد و آن‌ها را راهی ایران کرد.

همین موضوع باعث شد بسیاری از کارشناسان فوتبال از این حرکت کی روش کلایه کنند و این اقدام او را ناشایست بخوانند اما مرد پرتغالی فوتبال ایران هیچ زمانی به انتقادها گوش نمی‌دهد و برای پاسخگویی به همه منتقدان لباس زرهی بر تن می کند!به هر روی حاشیه های تیم ملی در اردوی امارت تمامی نداشت تا اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون را راهی امارات کرد تا مسائل حاشیه‌ای را حل و فصل کند اما انگار این بار موضوع به راحتی برطرف نشد و حالا کی روش استعفای کتبی خود را به دستان مهدی تاج سپرده است و دیگر از ادامه همراهی با تیم ملی صرف نظر کرده است. البته ناگفته نماند استعفای کی روش موضوع جدیدی در فوتبال ایران نیست و این مربی در این 5 سالی که با تیم ملی همراه بوده بارها از رفتن و استعفا حرف زده است.حالا باید ببینیم این بار فدراسیون نشینان با این مرد همیشه معترض چه برخوردی خواهند کرد.

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با پانا دربار استعفای کی روش گفت: متأسفانه فوتبال ایران همیشه موضوعی برای چالش و درگیری دارد. دعوای برانکو و کی روش و مرخص کردن بازیکنان پرسپولیس و به دنبال آن هم استعفای کی روش از تیم ملی اتفاقات ناخوشایند فوتبال ماست و نباید اجازه دهیم این مسائل تا به این حد کشیده شود چرا که تنها فوتبال ایران و منافع ملی ما متضرر می شود.

وی افزود: درحال حاضر تیم ملی با کی روش خوب و منسجم شده است و رفتن این مربی به ضرر تیم ما خواهد بود اما متأسفانه فدراسیون نتوانست بین دو مربی تعامل ایجاد کند و در آخر به اینجا رسید که هر دو مربی به دنبال جواب دادن به یکدیگر هستند. کار کی روش با بازیکنان پرسپولیس به هیچ عنوان قابل قبول نبود و من فکر می‌کنم او فراتر از اختیاراتش رفتار کرده و باید با او برخورد شود. احترام گذاشتن به مربی تیم ملی یک اصل است اما به شرطی که او نیز به فوتبال ایران هم توهین نکند. به هر حال مرخص کردن بازیکنان پرسپولیسی اتفاق خوبی نبود و بازتاب زیادی هم از طرف هواداران پرسپولیسی به همراه داشت.

نامجو مطلق در مورد برگزاری اردوی تیم ملی در این شرایط اظهار کرد: به نظرم لزومی ندارد در این شرایط تیم ملی اردو داشته باشد همانطور که می‌بینیم کشورهای دیگر هم هیچ کدام اردو ندارند به هرحال تیم ها در تعطیلات نیم فصل هستند و هر کدام به دنبال جذب بازیکنان هستند و از طرفی تمایل دارند برا تقویت تیم و برطرف کردن نقاط ضعف همه بازیکنان در کنار هم باشند به همین دلیل است که برانکو هم از اردوی تیم ملی ایراد گرفته است.

این کارشناس فوتبال در ادامه گفت: از طرفی به نظرم کی روش تیم های باشگاهی ما را قبول ندارد و زمانی که بازیکنان در باشگاه های خود در حال بازی هستند کی روش هیچ کدام را نمی‌بینید و در کشور خودش به سر می‌برد و تنها دستیارانش بازی‌ها را می‌بینند که به نظرم باید در ایران باشد و همه بازیکنان را ببیند اما باتوجه به اینکه باشگاه ها را جدی نمی‌گیرد در این فصل اردو گذاشته است.این عدم اعتماد باعث شده است که اختلاف و درگیری به وجود بیاید. در این شرایط تنها ورود مدیران فوتبالی می توان به این درگیریها پایان دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار