امام جمعه پاکدشت:

اختلاف مسئولان به نظام اسلامی ضربه وارد می کند

امام جمعه پاکدشت با تأکید بر اهمیت وحدت در میان مسئولان کشوری گفت: اختلاف مسئولان به نظام اسلامی ضربه وارد می کند.

کد مطلب: ۵۶۶۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: نهال جمهوری اسلامی ایران با وجود حوادث مختلف توانست به حرکت خود ادامه دهد.

لزومی در ادامه با اشاره به این امر که رژیم شاهنشاهی در حوادث مختلفی نظیر ۱۵ خرداد، مردم تهران، پیشوا و ورامین را به خاک و خون کشید تا فریاد مردم را قطع کند اما به هدف خود نرسید، ۱۷ دی را از دیگر حوادثی که باعث افزایش تنفر مردم از رژیم شاهنشاهی شد دانسته و افزود: ۱۷ دی ماه یادآور برداشتن چادر و روسری از سر زنان و دختران مومن ایرانی بود.

وی ادامه داد: این حرکت باعث به شهادت رسیدن زنان و دختران عفیفه فراوانی در ایران شد که دشمن را خوشحال کرده و ضدیت شاه را با مبانی اسلامی بیش از پیش آشکار ساخت.

امام جمعۀ پاکدشت ادامه داد: برداشتن چادر از سر زنان و دختران مومن، زشت ترین حرکت بر علیه اسلام بود و اگر ۱۰۰ نفر از طلاب و روحانیون به دست رژیم شاه کشته و شهید می شدند، آنقدر ضربه به اسلام وارد نمی شد.

وی تأکید کرد: بعد از شهادت فرزند برومند امام خمینی(ره) و برگزاری مراسم عزاداری، روزنامه اطلاعات در سال ۵۶ به امام راحل توهین کرد و این توهین باعث ناراحتی مردم شد که مردم به منازل مراجع تقلید رفته و نسبت به رفتار زشت رژیم شاهنشاهی اعتراض کردند.

این مقام مسئول افزود: در راهپیمایی اعتراض مردم قم پس از این وقایع، مردم مظلوم قم به دستور شاه به خاک و خون کشیده شدند.

لزومی با تأکید بر داشتن وحدت میان مسئولین کشوری افزود: اختلافی که هم اکنون در میان برخی از مسئولان به وجود آمده بسیار نگران کننده است و اگر اختلافات شما ریشه دار است، آن را سریع تر حل کنید.

نمایندۀ ولی فقیه در شهرستان پاکدشت ادامه داد: شما این گونه با هم بحث می کنید، در حالی که متوجه نیستید چگونه انگلیسی ها و آمریکایی ها و صهیونیست ها به خوشحالی می پردازند و بیان می کنند که اصل نظام جمهوری اسلامی ایران فاسد است.

وی افزود: اختلاف در میان مسئولان، ذهن مردم را تشویش می کند و این اختلاف بزرگترین فتنه در نظام است.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار