مدیر آموزش و پرورش رودان به پانا خبر داد:

جان باختن 2 دانش آموز رودانی بر اثر واژگونی خودرو

مدیر آموزش و پرورش رودان از واژگونی خودروی سواری شخصی حامل دانش آموزان رودانی در آزاد راه آبنما به مرکز شهر و فوت 2 دانش آموز این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۵۶۶۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

احمد رحیمی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان ضمن تسلیت درگذشت دانش آموزان معصومه ضیاء نژاد و علیرضا صالحی و با خانواده های مجروحین این حادثه غم بار ابراز همدردی کرد و گفت: صبح امروز خودروی سواری پژوه 405 حامل 5 دانش آموز مدارس شهری رودان که از روستای برنطین عازم مدارس مرکز شهر شده بود که در آزاد راه آبنما به مرکز شهر دچار سانحه شد و متاسفانه در این حادثه دلخراش 2 نفر از دانش آموزان جان باختند و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

وی افزود: در این حادثه سید محمدحسین صابر دانش آموز دبیرستان علامه امینی، عفت عبیری از فضیلت و آیدا مقتدری از دبیرستان مکتب الزهرا(س) مجروح شدند که در دقایق اولیه وقوع این سانحه با حضور اورژانس 115 به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافتند.

رحیمی پور در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر حال دونفر از مجروحین وخیم است که با هماهنگی های صورت گرفته جهت ادامه درمان به مرکز استان انتقال داده می شوند.

مدیر آموزش و پرورش رودان خاطرنشان کرد: خودروی حامل 5 دانش آموز این شهرستان توسط اولیاء آنها کرایه شده بود و راننده خودرو نیز از بستگان دانش آموزان حادثه دیده بود که با اختیار خانواده های آنان نسبت به جابجایی آنها اقدام می کرده است.

وی بیان کرد: هیچ درخواستی دال بر تقاضای سرویس مدارس از سوی خانواده های دانش آموزان حادثه دیده به این اداره اعلام نشده است و این در حالی است که جهت جابجایی دانش آموزان مدارس روستایی به شهر در مسیر وقوع حادثه 7 دستگاه مینی بوس به عنوان سرویس مدارس فعالیت می کند.

به گزارش پانا؛ در سال تحصیلی 96-95 تعداد 17 دستگاه مینی بوس در سه مسیر واقع در بخش جغین با 2 دستگاه، از روستاهای برنطین تا آبنما به مرکز شهر و بالعکس 7 دستگاه، از روستای ده گل کن و روستاهای بخش بیکاه به مرکز شهر و بالعکس با 8 دستگاه مینی بوس وظیفه جابجایی دانش آموزان را در قالب سرویس مدارس بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار