مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

جابجایی زمینی 99 درصد کالا و 95 درصد مسافر در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 95 درصد جابجایی مسافر و 99 درصد کالا از طریق شبکه راه های ارتباطی این استان صورت می گیرد

کد مطلب: ۵۶۴۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، علی رحمتی در همایش تجلیل از اعضای مدیریت بحران شهرستان خلخال افزود: با وجود توسعه شبکه های هوایی و ریلی در کشور هنوز هم 90 درصد جابجایی مسافر و کالا از طریق شبکه راه های ارتباطی کشور انجام می شود و این امر اهمیت راهداری و حمل و نقل جاده ای را نشان می دهد .
وی بیان کرد: در سال گذشته حدود سه میلیون نفر در جاده های ارتباطی این استان تردد و همچنین سه میلیون 500 هزار تن کالا از طریق شبکه جاده ای این استان جابجا شده است .
وی اضافه کرد: هم اکنون 47 شرکت مسافربری با بکارگیری یک هزار و 350 دستگاه اتوبوس در جابجایی مسافران در داخل استان اردبیل و یا بین استانی فعالیت دارند .
رحمتی اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر راهداری به مردم و مسافران دوربین های نظارت راه ها و تردد شمار در بیشتر راه های ارتباطی استان نصب شده و از آنها تنها برای مدیریت راه ها استفاده شده و هیچ گونه تخلف رانندگی در این سامانه ثبت نمی شود .
وی گفت: در سال گذشته 64 میلیون تردد در راه های استان اردبیل به ثبت رسیده که 12 درصد مربوط به خودروهای سنگین و مابقی خودرو های سبک بود .

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با قدردانی از همکاری تنگاتنگ خبرنگاران واصحاب رسانه با راهداران خلخال افزود: حضور این خبرنگاران در صحنه های مختلف راهداری و در شرایط سخت جوی اسباب دلگرمی راهداران این شهرستان را فراهم کرده و راهداران خلخال به عنوان راهداران نمونه و برتر استان اردبیل در ارائه بهترین خدمات راهداری به مسافران محسوب می شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار