تمدید مهلت جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم تا بهمن ماه

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تمدید مهلت زمان شرکت دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم تا بهمن ماه خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۳۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سیدعلی قاسمی با اشاره به اینکه رویکرد جشنواره نوجوان سالم معرفی آسیب های اجتماعی است، اظهار داشت: این جشنواره ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه مدارس استان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تقویت و تعمیق باورهای دینی با موضوع "چگونه در برابر آسیب های اجتماعی از خود مراقبت کنیم؟" را از اهداف جشنواره برشمرد و افزود: دانش آموزان علاقمند می‌توانند در دو رشته انشاء نویسی و نقاشی در این جشنواره شرکت کنند.

قاسمی ضمن بیان اینکه زمان ارسال آثار تا 15 بهمن ماه تمدید شده است، گفت: موضوعات جشنواره نوجوان سالم در دوره اول و دوم متوسطه شیوه زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر، پیشگیری از گرایش به مواد اعتیاد آور، پیشگیری از گرایش به خشونت در قالب فیلم کوتاه، نقاشی، نرم افزار و چند رسانه ای، عکس، مقاله، روزنامه دیواری و ایده پردازی است.

وی ضمن اشاره به اینکه والدین دانش آموزان و کارکنان مدارس نیز می توانند در رشته مقاله نویسی شرکت کنند، افزود: سال گذشته بیش از 5 هزار اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم ارسال شده بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار