معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

فعالیت های قرآنی ،دانش آموزان را از هجمه های فرهنگی دشمنان بیمه می کند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سوق دادن دانش آموزان به سوی فعالیت های فرهنگی و قرانی، آنان را در مقابل آسیب های روحی و روانی و هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب بیمه می کند.

کد مطلب: ۵۶۳۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مصطفی کافی راد درهمایش تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز ، فرهنگی و هنری شهرستان نمین با بیان اینکه مدارس بخصوص معاونین و مربیان پرورشی زمینه های ظهور و بروز خلاقیت های دانش آموزان را باید ایجاد نمایند، تاکید کرد: امروزه استعداد یابی و استعداد پروری در مدرسه برای کشف توانایی های بالقوه دانش آموزان و تبدیل آن ها به استعداد بالفعل یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: لازم است تمامی عوامل آموزشی و پرورشی مدارس در این راستا برنامه ریزی کنند و در کنار فعالیت های آموزشی فضا را برای حضور پر شور دانش آموزان در مسابقات قرآنی و فرذرهنگی مهیا کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن در زمینه های مختلف تاکید کرد: پر کردن بهینه اوقات فراغت دانش آموزان و سوق دادن آنان به سوی فعالیت های فرهنگی و قرآنی دانش آموزان را در مقابل هر گونه آسیب های روحی و روانی و هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب بهینه می کند و سلامت روحی و روانی نوجوانان و جوانان را تضمین می کند.

کافی راد حضور در مسابقات فرهنگی و قرآنی را نوعی تمرین مهارت زندگی عنوان کرد و گفت: تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس، آموزش مهارت های اجتماعی، حس مسئولیت پذیری و اخلاق مداری به برکت حضور در همایش ها و جلسات پرورشی و فرهنگی امکان پذیر است و در این راستا آموزش و پرورش باید پیشرو و پیشقدم باشد.

گفتنی است :معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در حاشیه این همایش از مراکزدارالقرآن و کانون فرهنگی و تربیتی منطقه بازدید بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار