بازدید یکهزار و 300 دانش‌آموز مازندران از شعب تأمین اجتماعی

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران گفت: در مرحله نخست یکهزار و 300 دانش‌آموز فرزانه و پیشتاز طی طرح "گردشگری دانش‌آموزی" از 25 شعبه تأمین اجتماعی سراسر استان بازدید کردند.

کد مطلب: ۵۶۲۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، علی‌اصغر قیصری ضمن بیان اینکه مرحله نخست طرح بازدید از شعب تامین اجتماعی با شعار "دانش‌آموز، تأمین اجتماعی، آینده‌ای روشن" انجام شده است، اظهار داشت: یکهزار و 300 دانش‌آموز عضو تشکلات دانش‌آموزی به همراه مربیان خود با هدف ترویج و عمومی‌سازی بیمه تأمین اجتماعی از 25 شعبه در 21 شهر بازدید کردند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران افزود: در طی این بازدید‌ها، رؤسای شعبه‌های مورد بازدید، خلاصه‌ای از تاریخچه و اهداف و اقدامات بیمه تأمین اجتماعی را برای دانش‌آموزان شرح دادند و پس از آن دانش‌آموزان با حضور در بخش‌های مختلف شعبه، با روند کار آشنا شدند.

قیصری با اشاره به اینکه مرحله دوم این بازدید نیز در سایر شهرهای استان در زمانی که اعلام خواهد شد، انجام می‌شود، گفت: بازدید دانش‌آموزان فرزانه شهرستان ساری در شعبه شماره 2 با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی استان صورت گرفت و این مسئول ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص امور بیمه و میزان اهمیت آن، ابراز امیدواری کرد که با انجام چنین بازدیدهایی بتوان به از طریق دانش‌آموزان به تمامی خانواده‌های ایرانی اهمیت بیمه بودن را یادآوری کرد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران گفت: تمام سعی ما بر این بود تا دانش‌آموزان به عنوان سفیران آگاهی نسبت به اهمیت بیمه، دانش خود را به خانواده ها و جامعه انتقال دهند و به این ترتیب آگاهی جمعی را نسبت به این مسئله افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار