مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

برگزاری 674جلسه مشاوره ای در مراکزراهنمایی و مشاوره خانواده دراردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در جریان 6ماهه اول سال 95 تعداد 544 نفر در 674 جلسه مشاوره ای در مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده برای خانواده ها، خدمات مشاوره ای ارائه گردیده است.

کد مطلب: ۵۶۱۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده سیار برای اولین بار در سطح کشور و به صورت آزمایشی در آموزش و پرورش منطقه هیر استان اردبیل در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: علاوه بر طرح مذکور 5 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در آموزش و پرورش منطقه نمین،مشگین شهر،خلخال،پارس آباد و ناحیه یک اردبیل،در مرکز شهر با حضور افراد متخصص(مدیران و مشاوران)آماده ارائه خدمات مشاوره ای برای مراجعین می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: این طرح به صورت آزمایشی با هدف کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی و آگاه سازی خانواده ها در سطح مناطق و مدارس روستایی اجرا می گردد.

ناصری با بیان اینکه مهمترین هدف اجرای طرح سیار در سطح مدارس روستایی ارائه خدمات مشاوره به خانواده های روستایی در مناطق صعب العبور می باشد، گفت: در جریان 6ماهه اول سال 95 تعداد 544 نفر در 674 جلسه مشاوره ای در مراکز مورد اشاره برای خانواده ها، خدمات مشاوره ارائه گردیده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح توسط همکاران فرهنگی (مشاوران)که دارای مجوز لازم از طریق وزارت هستند اداره خواهد شد، یادآوری کرد: در صورت موفقیت،این طرح در تمام مناطق و نواحی استان تسریع خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار