با حضور استاندار قم صورت گرفت

افتتاح مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قم

مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، روز دوشنبه با حضور استاندار قم افتتاح شد.

کد مطلب: ۵۶۱۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، استاندار قم در این آیین با اشاره به برنامه های برگزار شده در روز جاری اظهار داشت: افتتاح بیمارستان 350 تخت خوابی فرقانی، جشن ارتقاء تولید شرکت فولاد غرب آسیا و بهره برداری از مجتمع فرهنگی کانون فکری کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های امروز بود که نتیجه آنها خدمت به مردم و شهروندان عزیز است.

وی با بیان این که این مجموعه در جهت رشد فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان راه اندازی شده است ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت های این مجتمع شاهد رشد و ترقی آینده سازان کشور باشیم.

مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم دومین مجتمع بزرگ کشور می باشد که از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم در سال 89 ، در پردیسان به بهره برداری رسید.

این مجتمع دارای کتابخانه 9 هزار جلدی، دفتر پژوهش های دینی کودکان و نوجوانان و اتاق بازی و سرگرمی مجهز به بازی های فکری و نیز کارگاه های نوشتن خلاق و شعر و داستان، قصه گویی، پرورش خلاقیت، پویانمایی، نمایش عروسکی، هوافضا، نجوم، سازه های مکانیکی و زیست شناسی، نقاشی و سفالگری است.

سید مهدی صادقی با اشاره به تخصیص اعتبارهای سفر سال 89 رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم، برای افتتاح این مجتمع افزود: امیدواریم با دریافت اعتبارهای سفر معظم له و دولت شاهد بهره برداری از سایر طرح ها باشیم.

همچنین بیمارستان فرقانی قم در 9 طبقه و هزینه ساخت یک هزار و 700 میلیارد ریالی نیز امروز با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار قم و مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار