خانواده ها به دنبال تربیت معنوی و اخلاقی فرزندان خود باشند

امام جمعه میبد گفت: خانواده ها بیش از آنچه که به دنبال تامین نیازهای مادی فرزندان خود باشند باید درصدد تربیت معنوی، اخلاقی و روحی آنها باشند .

کد مطلب: ۵۶۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی در مراسم افتتاح فاز اول موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه (س) نقش دادن به نسل نوجوان و جوان در مسائل فرهنگی ،قرآنی و تربیتی را بهترین صیانت کننده از آسیب ها خواند .
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: از بهترین ابزارها برای مصون کردن نسل امروز ازفساد و مجهزکردنشان به اخلاق وعقیده خوب قران کریم است .
مدیرحوزه های علمیه کشور با بیان اینکه قرآن مثل نورخورشید است که ریشه درعالم غیب دارد و سررشته انوارقرآن خداست افزود:باخواندن آیات وحی، مغز و قلب انسان نورانی می شود.
اعرافی با تاکید براینکه قران را باید به عمق خانه و خانواده ،ضمیر و وجدان و مدرسه برد اظهارداشت:حرکت قرآنی درشهرستان باید افزایش پیدا کند و مهم این است که در معنی ،فهم و فرهنگ قرآن وارد شویم .
امام جمعه میبد درجمع برادران و خواهران فرهنگی و قرآنی از همه کسانی که درترویج معارف اسلامی و قران کریم تلاش می کنند قدردانی کرد .
مدیرموسسه قران و عترت حضرت معصومه (س) هم گفت:این موسسه در زمینی به مساحت 800مترمربع با زیربنای هزار و 200 مترمربع با 600 میلیون تومان به صورت صددرصد خیری ساخته شده است .
حجت الاسلام محمدکاظم صباغی افزود:یکصد نفر در دوبخش دبستان قرآن و مرکزتخصصی قرآن درکلاس های حفظ و روخوانی مشغول یادگیری هستند.
وی خاطرنشان کرد: این موسسه صدرصد خیری است و برای تکمیل آن200 میلیون تومان دیگر نیاز است .
دراین مراسم از محمد حسین صباغی رئیس نظام مهندسی میبد، خیر و طراح این موسسه قرآنی و تعدادی ازخانواده های معظم شهدا و ایثارگران و خیرین دیگر این موسسه با اهداء هدایایی تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار