اجرای کارگاههای توانمند سازی آموزگاران و مربیان پیش دبستانی در گیلان

در راستای توانمند سازی آموزگاران و مربیان پیش دبستانی استان گیلان بیش از 50 کارگاه علمی - آموزشی در مناطق و شهرستان های استان گیلان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۱۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،هفته گذشته سه نفر آموزگار پایه ششم از هر منطقه به استان معرفی شدند که زیر نظر مدرسان استانی در زمینه دروس تخصصی شامل ریاضیات، علوم و تفکر و پژوهش و جشنواره های جابربن حیان- درس پژوهی و هوشمند سازی و استفاده از ابزارهای الکترونیکی و نرم افزارها در امر آموزش دانش آموزان پایه ششم و ارزشیابی کیفی - توصیفی با عنوان ابزارها و آزمونها و استفاده از کیت های آموزشی در مدارس آموزش های لازم را دریافت نمودند، مدرسان آموزش دیده در هفته جاری به آموزش آموزگاران پایه ششم در سراسر استان خواهند پرداخت.

همچنین 1830 مربی پیش دبستانی استان گیلان طی چهار هفته و در نه قطب و بر اساس محورهای یازده گانه آموزش کودکان پیش دبستانی به فراگیری این موارد خواهند پرداخت که در نخستین گام و در ناحیه یک رشت و در قالب هفت کلاس بیش از سیصد نفر از مربیان پیش دبستانی توسط اساتید استانی آموزش های لازم را دریافت نمودند. به حاضران در این کارگاهها از طرف انجمن علمی معلمان استان گیلان گواهی حضور اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار