با اعتبار ۱۵میلیارد تومان؛

کارخانه تولید نئوپان در شهرستان نمین افتتاح شد

کارخانه تولید ورق نئوپان با اعتبار 15میلیارد تومان وبا اشتغالزایی برای 55 نفردر شهرک صنعتی خصوصی آرتای نمین به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۵۶۰۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، در مراسم افتتاح این طرح، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت: عزت ، استقلال و اقتدار کشور عزیزمان ایران مدیون خون مقدس شهدا و راه اندازی مجموعه های تولیدی وصنعتی موفق است.

آیت ا... سید حسن عاملی افزود: ارباب کار، تولید وصنعت از ارزشمند ترین اقشارکشور هستندودولت باید با تمام توان از این قشر حمایت کند.

سعید خدابخش استاندار اردبیل نیز با بیان اینکه شهرک صنعتی خصوصی آرتای نمین جزء شهرک های صنعتی موفق کشور است از ایجاد سه شهرک صنعتی خصوصی دیگر در استان خبر داد و گفت: اقدامات اعطای مجوز وتامین زیرساخت های لازم ایجاد این شهرک ها در دست اقدام است.

فتحی بی طرف سرمایه گذار این واحد تولیدی با بیان اینکه کارخانه تولید نئوپان نمین، دوازدهمین کارخانه و واحد تولیدی است که توسط وی راه اندازی شده است گفت: سه واحد تولیدی دیگر نیز با خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در مراحل پایانی راه اندازی است وبه زودی در شهرک صنعتی خصوصی آرتای نمین اجرا خواهد شد.

وی از عقد برای صادرات محصولات تولیدی شهرک صنعتی آرتابه کشورهای مختلف خبرداد و گفت:روزانه 200 متر مکعب ورق نئوپان در این کارخانه تولید و علاوه بر تامین نیازهای استان و کشور به آذربایجان، روسیه و ارمنستان صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار