با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) صورت گرفت

معرفی مدیر جدید حرم حضرت معصومه(س)/نامگذاری شبستانِ حضرت زهرا(س)

طی مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، محمد واحدی به عنوان سرپرست مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه(س) معرفی شد.

کد مطلب: ۵۵۹۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم تودیع و معارفه مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مدیر پژوهشکده علامه طباطبایی، با اشاره به اینکه تغییر مسؤولیت‌ها با هدف تکامل و تعالی انجام می‌شود، اظهار کرد: شاهد همدلی و همراهی خوبی بین مدیران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیشبرد امور و برنامه‌ها هستیم.

وی بیان کرد: وجود روحیه همدلی موجب شده است که روند امور در مسیر خدمت‌رسانی به زائران با کمترین چالش دنبال شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه در مدیریت حرم مطهر اخلاق حسنه نقش بارز و محوری دارد، تاکید کرد: باید در این مسؤولیت ضمن بهره‌مندی از قاطعیت، امور با زبان نرم دنبال شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط حجت‌الاسلام محمدی کرمانشاهی در پژوهشکده علامه طباطبایی حجت‌الاسلام عبدی را به عنوان مسؤول این پژوهشکده معرفی کرده و از تلاش‌های وی در دوران مسوولیت در مدیریت حرم مطهر قدردانی کرد.

در این مراسم محمد واحدی با حکم آیت‌الله سعیدی به عنوان سرپرست مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه(س) معرفی شد.

نامگذاری شبستان جدید حرم حضرت معصومه(س) به نام حضرت زهرا(س)

شبستان جدید حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در صحن زیرین امام هادی علیه السلام به نام حضرت زهرا سلام الله علیها نامگذاری شد.

همچنین آیت الله سید محمد سعیدی در مراسمی که با حضور معاونان و مدیران آستان مقدس در محل شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد، گفت: کاری بزرگ در این شبستان انجام شد تا فضایی برای زائران کریمه اهل بیت(س) فراهم شود.

وی افزود: برای ساخت این شبستان، گروهی از کارشناسان و صاحب نظران جمع شده و با همفکری، اقدامی ارزشمند در راستای توسعه فضای زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ایجاد کنند تا زائران با آرامش خاطر بیشتری به عبادت و زیارت بپردازند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها این بنا را جزو باقیات و الصالحات دست اندرکاران آن دانست و گفت: دارایی ها، جان ها و نام ها نابود می شود، ولی آنچه که باقی می ماند، اعمال و کارهایی است که در مسیر الهی باشد.

وی ادامه داد: در دنیا پول های زیادی هزینه شده و زمان های زیادی صرف می شود، ولی آنچه که در مسیر اهل بیت(ع) صرف می شود، برای انسان ماندگار خواهد شد و اهل بیت(ع) بر آن عنایت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار