معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

ترویج فرهنگ به نسل های آینده از اهم وظایف همگان است

چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در شهرستان های استان تهران در منطقه کهریزک با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۵۵۴۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، میررضا شفیع پور، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مراسم اختتامیه چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد شهرستان های استان تهران در منطقه کهریزک، گفت: ایرانیان همواره نشان داده اند که هنرمند هستند و این هنرمند بودن ایرانیان همیشه زبان زد همگان بوده و دعوت به صلح و انسانیت در شعرهای شاعران بزرگ ایرانی نشان از تمدن غنی ایرانیان دارد.

وی در ادامه افزود: ترویج فرهنگ به نسل های آینده از اهم وظایف همگان است و جشنواره فیلم رشد نقش بسزایی در ترویج این فرهنگ دارد .

وی همچنین اضافه کرد: استفاده از فیلم های کوتاه برای انتقال مفاهیم علمی، آموزشی و تربیتی، کمک چشمگیری در فرآیند یادگیری می کند و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد .

شفیع پور در ادامه تصریج کرد: استقبال خوب از این جشنواره نشان از تاثیر گذاری آن و ارتباط موثر آن با دانش آموزان و همکاران دارد و نشان می دهد که در سال های آینده شاهد فیلم های بیشتر و موثرتر از دانش آموزان و همکاران خواهیم بود .

شایان ذکراست ،دراین مراسم از زحمات و تلاش همکاران منطقه کهریزک در برگزاری چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار