جلسه هماهنگی مجمع مربیان ومدرسین گیلان برگزارشد

مدیر سازمان دانش آموزی گفت:مربیان ومدرسین استان اهرمهای قوی برای به ثمر نشاندن اهداف سازمان دانش آموزی می باشند وتمام دارایی سازمان اعضاء ومربیان ومدرسین هستند.

کد مطلب: ۵۵۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مدیر سازمان دانش آموزی ضمن تقدیر وتشکراز کلیه مدرسین ومربیان به جهت حضور فعال در برنامه های تشکیلاتی از آنها خواستند در این مدت نیز تمام همت خود را جهت جذب وسازماندهی اعضاء ومربیان بکار گیرند.

وی افزود:با توجه به اینکه فرصت طلایی زمینه های سفرمعنوی برای مربیان واعضاء در سازمان دانش آموزی وجود دارد وبخشنامه اعزام برای کلیه شهرستانها ومناطق ارسال گردید پیگیریهای شما مربیان ومدرسین را می طلبد که از علاقه مندان بخواهید برای ثبت نام اقدام نمایند.

کرمی همچنین درباره بوفه های مدارس ونحوه ساماندهی آن توضیحاتی ایراد داشت وتاکید نمود که تمامی مدارس باید مجوز بوفه را دریافت نمایند که این امر نیز با نظارت شما مربیان می تواند به بهترین نحو صورت گیرد.

مدیر سازمان دانش اموزی به تبیین کلیه فعالیتها ی سازمان که باید به شکل جدی تر پیگیری شود پرداخت ودر ادامه افزود آموزش اعضاء ومربیان به صورت شهرستانی وحتی آموزش گروهها در مدارس از طریق مدرسین استانی به طور جدی پیگیری شود.

در پایان هریک از مربیان ومدرسین استانی نکته نظرات وپیشنهادات خود را ایراد داشته وخواستار تداوم جلسات وبررسی مسائل ومشکلات استانی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار