نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت :

آموزش و پرورش بهترین نهاد در پاسخگویی به مشکلات تعلیم و تربیت است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه اکنون ۲ هزار شبکه ماهواره‌ای و رسانه علیه اسلام و قرآن تبلیغ می‌کنند، گفت: بهترین مکان برای پاسخگویی به مشکلات و تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۵۴۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه گردهم آمدن روسای آمورش و پرورش فرصت طلایی است و باید استفاده بهینه‌ای از این فرصت‌ها کنیم، افزود: امام علی(ع) فرمود: از ناحیه خدای شما نسیم‌های روح بخشی می‌وزد و این همیشگی نیست. هنگامی‌که نسیم‌های روح بخش می‌وزد خود را در معرض نسیم‌ها قرار دهید و حداکثر استفاده از نسیم را بکنید.

وی با بیان اینکه صدها رسانه برای حمله به اسلام و قرآن کتاب‌ها نوشته‌اند و حرف‌ها گفته‌اند، بیان کرد: امروز در شرایط بمباران تبلیغاتی علیه دین، قرآن، خدا، اعتقادات اسلامی، معاد، آخرت، جهان ابدی، حکومت اسلامی و ولایت فقیه هستیم.

آیت‌الله قربانی خاطرنشان کرد: امروز حقایق را مورد هجوم و تبلیغات دشمنانه قرار داده‌اند و بهترین مکان برای پاسخگویی به مشکلات و تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه باید از معلمانی ورزیده، دین‌باور و افرادی که از عمق جان خود به عقاید اسلامی باور دارند استفاده کنیم ،تصریح کرد: از معلمان باید برای سنگرداری احکام و اخلاق اسلامی و انسانی استفاده کنیم.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه اتحاد و همفکری میان دولت و روحانیون در سایه رهبری و ولایت فقیه است و باید از این فرصت طلایی استفاده کنیم، بیان کرد: باید دست خود را به سمت افرادی دراز کنیم که در این رشته‌ها تخصص دارند.

وی با اشاره به اینکه امام صادق(ع) توانستند در برابر دشمنان خود بایستند و مکتب اسلام را در زمان خود ترویج کنند، گفت: باید اتحاد داشته باشیم و اشکالات طرح شده توسط دشمنان را بشنویم و به آن‌ها پاسخ دهیم و انقلاب اسلامی را با زبان ساده برای مردم تشریح کنیم.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه باید با وحدت کلمه علم‌های خود را با یکدیگر روی هم بگذاریم و برای نسل جوان تبیین کنیم افزود: اگر از فرصت‌های این‌چنینی استفاده نکنیم انقلاب اسلامی دچار ضرر و زیان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار