مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان:

رمز موفقیت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس خیرین مدرسه ساز هستند

خبرگزاری پانا: مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت:دولت توجه بسیار زیادی به استان سیستان و بلوچستان داشته اما باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز بیشتر استفاده شود زیرارمز موفقیت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس خیرین مدرسه ساز هستند.

کد مطلب: ۵۴۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش علیرضا راشکی در جمع خیرین مدرسه ساز و معتمدین سیستان در سالن اجتماعات فرمانداری زابل با اشاره به توجه نظام به منطقه اظهار داشت: از اول انقلاب تا کنون ۸۰ میلیارد تومان صرف توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی استان شده است اما هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس به مقاوم سازی بیش از هزار کلاس درس اشاره و تصریح کرد: اگر چه مسئولین استانی کمر همت را برای رفع مشکلات بسته اند اما باید خیرین مدرسه ساز نیز وارد عمل شوند.

راشکی افزود: در دهه فجر امسال ۳۵ مدرسه در قالب ۴۵ کلاس با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و یکصد میلیون تومان توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه توانسته ایم خیرین زیادی را به سمت مدرسه سازی استان جذب کنیم اما لازم است فرهنگ مدرسه سازی را در جامعه منتشر کنیم و این کار باید از خانه ها شروع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار