فرهنگسرای ولاء برگزار کرد:

˝بررسی و ضعیت اجتماعی دختران ˝ به روایت علی اکبر رائفی پور

خبرگزاری یانا: ششمین نشست ˝تسنیم˝ با موضوع دختران و جهان امروز با حضور تحلیلگر و پژوهشگر مسائل سیاسی و فرهنگی علی اکبر رائفی پور برگزارشد.

کد مطلب: ۵۴۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ولاء، دوره آموزشی "تسنیم" به همت فرهنگسرای ولاء و با هدف ارتقاء دانش و توانمندسازی فعالان فرهنگی تربیتی حوزه دختران، شامل: دو گروه کارشناسان فرهنگی و مربیان تربیتی اجرا شد و به منظور آگاهی بخشی به مخاطبان نسبت به مسائل فرهنگی تربیتی دختران در عصر حاضر و بیان ضرورت آموزش در این حوزه برگزار شده است.

این دوره با حضور علی اکبر رائفی تحلیلگر و پژوهشگر مسائل سیاسی و فرهنگی با موضوع های: "رسانه و دختران (فرصت ها و تهدیدها)"، بررسی و ضعیت اجتماعی دختران در جهان امروز، الگوی موفقیت فعالیتهای دخترانه در جهان امروز و "نگاه تربیتی دختران در اسلام" برگزار شد.

در پایان این دوره نیز به شرکت کنندگان در این کارگاه ها، مدرک پایان دوره از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعطا شد.

دوره فوق ویژه فعالان فرهنگی-تربیتی حوزه دختران روز پنج شنبه 26 بهمن ماه از ساعت 8:30 اجرا شد.

طی دوره های آتی نیز کارگاه هایی با موضوع: رسانه و دختران(فرصت ها و تهدیدها)، بررسی وضعیت اجتماعی دختران در جهان امروز، الگوهای موفق فعالیت های دخترانه در جهان اسلام، مخاطب شناسی و مهارت ارتباط با دختران، مهارت های دختر بودن، آسیب شناسی روابط دختر و پسر، بازشناسی دختران در قرآن، آشنایی با منظومه تربیتی دختران در اسلام، تربیت دختران در خانواده و جایگاه دختران در ادبیات داستانی(معاصر) با حضور اساتید عالی رتبه همچون: محسن مجتهدزاده کارشناس ارشد ادیان ابراهیمی دانشگاه ادیان و مذاهب قم نیز در این برنامه برگزارشد.

طی دوره های گذشته نیز کارگاه هایی با حضور دکتر غفرانی با موضوع دختران و قرآن، دکتر روح افزا "دختران و تمدن غرب"، دکتر همایونفر " رسانه و سبک زندگی دختران" و ... برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار