معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان

دانش آموز زنجانی،قهرمان مسابقات ووشوی جوانان جهان شد

سیدمحمد حسینی ، دانش آموز مدرسه استاد شهریار ناحیه 2 زنجان ،توانست با کسب مدال طلا در مسابقات ووشوی جوانان جهان در کشور بلغارستان، عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

کد مطلب: ۵۴۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل،ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر افزود: ووشوی زنجان به عنوان یکی از قطب های مهم ووشوی کشور ، ورزشکاران توانمندی را در عرصه ملی و بین المللی معرفی کرده است که این امر نشان از برنامه ریزی مدون و تلاش جدی دست اندرکاران ورزش استان علی الخصوص اساتید و مربیان این ورزش پرتحرک دارد.

قهرمان مسابقات ووشوی جوانان جهان در گفتگویی با اشاره به سطح برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: حضور کشورهای قدرتمند در این دوره از مسابقات باعث بالا رفتن سطح برگزاری و انجام رقابت‌های سنگین شده بود ولی به لطف خداوند ، زحمات مربیان وانجام تمرینات منظم و خوب توانستم پرچم کشورم را در رقابت های جهانی به اهتزاز درآورم و از این بابت بسیار خوشحالم.

حسینی با تاکید بر اینکه برای حضور موفق در این رقابت‌ها تمرینات خوب و پرفشاری در استان و در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتم، گفت: این نخستین مدال طلای جهانی استان زنجان در بخش تالو می باشد که در مسابقات قهرمانی ووشو جوانان جهان کسب شده است .

قهرمان مسابقات ووشوی جوانان جهان با تاکید بر اینکه کسب این مدال آغاز کار ما است، اظهار کرد: امید است تا جوانان ووشوکار استان زنجان در بخش ساندا و تالو بتوانند در آینده، نتایج بسیار بهتری برای کشور و استان کسب کنند .

حسینی در رابطه با انتظارات خود از مسؤولان برای حمایت از ورزشکاران گفت: مسؤولان باید ورزشکاران جوان را بهتر و بیشتر ببینند تا انگیزه مضاعفی برای آنها در راستای حضور پرقدرت در عرصه‌های مختلف باشد .

وی با بیان اینکه برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ووشو در مسابقات آسیایی جاکارتا تلاش می‌کند، ادامه داد: امید است تا با حضور خود در آن مسابقات بتوانم برای کشورم و استان زنجان افتخارآفرینی کنم .

شایان ذکر است، مسابقات جهانی ووشو در بخش جوانان بلغارستان با درخشش ورزشکار زنجانی همراه بود و محمد حسینی تالوکار زنجانی در تیم دوئلین به همراه حسین رحمانی دیگر تالوکار کشورمان با کسب امتیاز 9 به مدال طلای این دوره از مسابقات دست یافته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار