استاندار گیلان:

عزم دولت حل مشکلات فرهنگیان است

استاندار گیلان رسالت آموزش و پرورش را بسیار سنگین دانست و خواستار همکاری همه دستگاه ها در رفع مشکلات آن شد و افزود: عزم دولت حل مشکلات فرهنگیان است تا بتوانیم انگیزه، تلاش و فعالیت را در معلمان دوچندان کنیم.

کد مطلب: ۵۳۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

استاندار گیلان در گفتگو با خبرنگار پانا از گیلان، در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در هنرستان فنی و حرفه ای شهید انصاری با تاکید بر اینکه باید شکرگزار امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی باشیم، گفت: امروز 13 میلیون و پانصد هزار دانش آموز در سراسر ایران اسلامی در امنیت و آرامش و در بیش از 107 هزار مدرسه تحصیل خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به تعدی و تجاوز در کشورهای منطقه به سبب وجود داعش و تکفیری ها تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با وجود دلاورمردان، نظامیان، اندیشمندان و مدافعان راستین انقلاب اسلامی در آرامش است.

نجفی با بیان اینکه مدرسه فقط برای ساختن فردا نیست، افزود: مدرسه نباید صرفا برای شدن باشد بلکه باید برای بودن و زندگی اکنون و زیستن در لحظه هم است.

وی با تاکید بر اینکه محیط مدرسه نباید آموزش صرف و خشک همراه با محفوظات ذهنی باشد ،اظهار کرد: مدرسه محل اندیشیدن، تعامل، خلاقیت و محیطی عاری از ترس و نگرانی و توأم با شادی و نشاط است.

استاندار گیلان تصریح کرد: ایجاد جامعه ای همراه با نشاط، پویایی و بالندگی در سایه خودباوری معلمان ایجاد می شود.

وی رسالت آموزش و پرورش را بسیار سنگین دانست و خواستار همکاری همه دستگاه ها در رفع مشکلات آن شد و افزود: عزم دولت حل مشکلات فرهنگیان است تا بتوانیم انگیزه تلاش و فعالیت را در معلمان دوچندان کنیم.

نجفی تاکید کرد: همه امکانات استان باید در خدمت آموزش و پرورش باشد.

وی در ادامه بر اجرای روش های نوین آموزشی تاکید کرد و گفت: سواد تنها خواندن و نوشتن نیست بلکه باسواد کسی است که قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را داشته باشد.

استاندار گیلان در پایان با اشاره به آغار سرشماری اینترنتی در گیلان همزمان با سراسر کشور اذعان کرد: از همه می خواهم تا در این خصوص با جدیت و پشتکار وارد عرصه شده و دولت را همیاری کنند.

در این مراسم لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش به استاندار گیلان به جهت اهتمام در برگزاری منظم شورای آموزش و پرورش اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار