در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

طرح اصلاح شده شهرداری برای حل مشکلات پیاده‌راه 17 شهریور

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به طرح بازگشایی پیاده راه 17 شهریور گفت: طرح شهرداری تهران برای حل مشکلات اجتماعی، امنیتی، اخلاقی و مشکلات ترافیکی پیاده راه 17 شهریور با اصلاحات صورت گرفته انجام می شود.

کد مطلب: ۵۳۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

ناصر امانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص طرح شهرداری تهران برای حل مشکلات پیاده راه 17 شهریور اظهارداشت: مشکلات این پیاده راه چندین بار در کمیسیون های شورا مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد بخشی از این پیاده راه از خیابان صفا تا میدان شهدا بازگشایی شود.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران افزود: در طرح شهرداری تهران برای حل مشکلات اجتماعی، امنیتی، اخلاقی و مشکلات ترافیکی پیاده راه 17 شهریور مواردی مطرح شده بود اما در نهایت در جمع بندی شهرداری به این نتیجه رسیدیم که بخشی از این محور بازگشایی شود و مردم بتوانند از این مسیر استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح شهرداری تهران برای بازگشایی پیاده راه 17 شهریور با اصلاحاتی انجام می شود.

به گزارش پانا، شهرداری تهران در سال ۹۱ خیابان ۱۷ شهریور شمالی را در مدت کوتاهی به پیاده راه آیینی تبدیل کرد اما این پروژه با واکنش های مختلفی روبرو شد و مشکلات عمده ای برای کسبه و ساکنان این خیابان به وجود آمد که سرانجام تصمیم گرفته شد تا بخشی از این پیاده راه بازگشایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار