در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

نیروی انتظامی مراسم رکاب‌زنی جمعی از مسئولان و هنرمندان را لغو کرد

مراسم رکاب زنی جمعی از مسئولان کشوری در راستای پویش سه شنبه های بدون خودرو که قرار بود صبح امروز برگزار شود به دستور نیروی انتظامی لغو شد.

کد مطلب: ۵۳۳۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد درویش- مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درباره دلیل لغو این مراسم گفت: قرار بود صبح امروز سه شنبه جمع کثیری از مسئولان کشوری، استانی، هنرمندان، قهرمانان و شهروندان از پارک لاله تا خانه هنرمندان را در قالب حمایت از پویش سه شنبه های بدون خودرو رکاب بزنند اما نیروی انتظامی مانع برگزاری این مراسم شد.


مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با تأکید بر اینکه این سازمان مجوز برگزاری این مراسم را اخذ کرده بود، گفت: علی رغم اینکه مجوز برگزاری مراسم هم رکابی جمعی از مسئولان بدون دلیل خاصی از سوی نیروی انتظامی لغو شد. هماهنگی مسیر هم با پلیس راهور تهران بزرگ توسط ستاد محیط_زیست شهرداری تهران انجام گرفته بود.


وی اضافه کرد: جمعی از مسئولان استانی از جمله شهردار همدان، رئیس شورای شهر همدان، معاونان وزیر ورزش، معاون امور مجلس سازمان محیط زیست برای شرکت در این مراسم حضور داشتند.

کمپین مردمی سه‌شنبه‌ های بدون خودرو در راستای مقابله با آلودگی هوا شهروندان را به عدم استفاده از خودروی شخصی دعوت می‌کند.

تصویر موافقت نیروی انتطامی تهران برای برگزاری مراسم هم‌رکابی

ت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار