سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت:
مصرف تولیدات داخلی شرط تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است
مشاور وزیر و سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شرط تحقق اقتصاد مقاومتی را مصرف کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی بیان کرد و افزود: باید با همکاری همه اقشار جامعه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را گسترش دهیم.
به گزارش پانا به نقل از شاتا، «منوچهر طاهایی» در گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سراسر کشور گفت: در بخش تولید مشکلی نداریم به طوری که تولیدات داخلی در انبار ها انباشته است، مشکل اساسی در بازار مصرف است و باید با همکاری همه اقشار جامعه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را گسترش دهیم.
طاهایی با اشاره به اصلاح الگوی مصرف کالاهای مورد نیاز خانوارها گفت: طرح حمایت از کالای ایرانی به ویژه صنایع کوچک و راهاندازی کمپین حمایت از تولیدات داخلی با کمک بانوان کارآفرین میتواند راهگشای بسیاری از مشکلات تولید و روانسازی بازار مصرف کالای ایرانی باشد.
وی در ادامه به نقش تاثیر گذار وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان یک چهره بینالمللی در عرصه تولید و صنعت کشور اشاره و تصریح کرد: در دوره ۳ ساله تصدی وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت، رشد بخش صنعت از منفی ۱۲ درصد به مثبت ۴.۲ درصد رسید و زنجیره تولیدات فولاد، مس و آلومینیوم تکمیل شد.
وی با تاکید بر لزوم انعکاس مناسب فعالیت های وزارتخانه و سایر دستگاه های متولی در بخش تولید و صنعت توسط روابط عمومی ها، از تدوین و تهیه کارنامه سه ساله فعالیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت تدبیر و امید برای مطالعه و آشنایی بیشتر نخبگان و گروه های تاثیر گذار با فعالیت دولت یازدهم خبر داد.
طاهایی تقویت نشاط و امید در جامعه و بازتاب درست دستاوردهای دولت را که در واقع دستاورد انقلاب محسوب می شود از مهم ترین اهداف روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت برشمرد و گفت: اجرای طرح های همیار تولید و شبکه ایران کالا با هدف معرفی و حمایت از تولیدات ایرانی در همین راستاست.
ارسال دیدگاه