مدیر كل آموزش و پرورش فارس :

انجمن اسلامی معلمان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نقش موثری دارد

مدیر كل آموزش و پرورش فارس گفت: هركس بنا به رسالت و اساسنامه خودش كار می كند لذا انجمن اسلامی معلمان با توجه به اساسنامه و اهدافی كه دارد می تواند در پیشبرد اهداف خودش و نیز برای آموزش و پرورش هم مؤثر باشد.

کد مطلب: ۵۳۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حمید رضا آذری در جمع اعضای انجمن اسلامی معلمان فارس به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: هركس بنا به رسالت و اساسنامه خودش كار می كند لذا انجمن اسلامی معلمان با توجه به اساسنامه و اهدافی كه دارد می تواند در پیشبرد اهداف خودش و نیز برای آموزش و پرورش هم مؤثر باشد.

وی در ادامه در خصوص عملكرد دولت تدبیر و امید گفت: عملكرد این دولت قابل دفاع است و اگر اجازه دهند در یك جای رسمی عقلای دولت و گروه مقابل كنار هم بنشینند و بدون هیچگونه محدودیتی با هم صحبت كنند و بتوانند آنچه را كه گذشته بگویند و بررسی نمایند مطمئن باشید كه دولت دكتر روحانی قابل دفاع است.

وی با اشاره به اینكه این دولت مسئولیت را زمانی پذیرفت كه نمره ما 3 یا 4 بود گفت: عملكرد دولت كاملا قابل دفاع است برای اینكه كشوری را تحویل گرفت كه اقتصاد اش سكته كرده بود ،طبیعی است انسانی كه امروز سكته می كند باید علائم بالینی آن كنترل شود و به مرور عوارض آن درمان شود. لذا ما نباید انتظار معجزه از دولت داشته باشیم.

آذری یاد آور شد: اینكه ما انتظار داشته باشیم با آمدن دولت دكتر روحانی ارزش پول مملكت بالا برود و یكدفعه همه مسائل مربوط به تولید ناخالص ملی و صادرات حل شود انتظار خیلی زیادی است .

وی با تاكید بر اینكه عقلای این دولت باید بیایند و از عملكرد آن دفاع كنند ، گفت: در كشور ما امروز با تلاش های دولتمردان از رشد منفی اقتصاد به رشد مثبت رسیده ایم، تورم را كنترل كرده و آرامش را به مردم برگردانده ایم و رسانه ها به راحتی می توانند با مردم حرف بزنند .

مدیركل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان كرد: فكر می كنم مدلی كه امروز در ایران طراحی شده این است كه؛ كسانی كه پای صندوق آمده اند بی انگیزه و ناامید بشوند، اگر موفق شوند و مردم را به طرف ناامیدی بكشانند این بدترین اتفاقی است كه ممكن است در كشور روی دهد بنا بر این هر كسی كه دلش برای ایران اسلامی و این وطن می سوزد باید بذر امید را در تك تك دلهای انسانهای ایران بكارد و سال آینده اجازه ندهیم كه مردم فكر كنند رای آنها تاثیر گذار نیست.

وی یادآور شد: اگر دكتر روحانی هیچ كاری هم نكرده باشد همین كه سایه جنگ را از سر ملت بزرگ ایران برداشته است بالاترین خدمت را به این مملكت نموده است؛ مگر خدمت چیست؟ ما می رفتیم به طرف جایی كه دیگر راه بازگشت نبود به گونه ای كه همه عقلای نظام تصمیم گرفتند كه مسئله را حل كنند.

آذری با بیان اینكه یكی از عوامل مؤثر در پیشرفت كشور و یكی از شاخص های كشور های توسعه یافته NGO و تشكل های غیر رسمی هستند و امكان ندارد كشوری به توسعه پیشرفته برسد اما در آن تشكل های غیر رسمی حرف اول را نزنند گفت: اعضای این تشكل ها از انگیزه ای بالا و دلسوزی و تعهد برخوردارند و بر اساس اساسنامه و رسالتی كه بر عهده گرفته اند در كشور فعالیت می كنند و به قدری قدرت دارند كه می توانند حاكمیت را مجبور به پذیرش نظرات مردم كنند.

وی با اشاره به اینكه هرتشكلی بنا به رسالت و اساسنامه خودش كار می كند، گفت: انجمن اسلامی معلمان با توجه به اساسنامه و اهدافی كه دارد می تواند در پیشبرد اهداف خودش و نیز برای آموزش و پرورش هم مؤثر باشد.

وی با اشاره به نحوه تامین و پرداخت یارانه ها گفت: اگر پول یارانه را هر ماه به یكی از بخش های كلیدی مثل آموزش و پرورش، بهداشت و درمان ، بهزیستی یا صنعت بدهند بسیاری از مشكلات كشور حل می گردد و امیدوارم كه همه از عهده رسالتی كه بر عهده مان گذاشته شده است به خوبی برآییم .

آذری در ادامه یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش با یك میلیون و 200 هزار نفر معلم و خانواده های آنها و 13 میلیون نفر دانش آموز نیازمند 6 هزار میلیارد است كه اگراین پول به آموزش وپرورش تزریق شود می توان همه بدهی های آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب تا كنون را پرداخت كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار