نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

استیضاح وزیر آموزش و پرورش با شتاب و عجله نتیجه مثبتی برای کشور ندارد

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش خاستگاه و جلوه توسعه پایدار است.

کد مطلب: ۵۲۸۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، بهمن طاهرخانی در جلسه شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ضمن تشکر از زحمات بی شائبه فرهنگیان، توسعه پایدار را توسعه منابع انسانی در همه زمینه ها و براساس آموزش های علمی یاد کرد و آموزش و پرورش را خاستگاه و جلوه توسعه پایدار و کار معلم را مظهر عشق ، عقیده و ایمان دانست.

وی لازمه تحقق توسعه پایدار را داشتن آموزش و پرورش پویا و فعال که در برگیرنده مقوله های مادی و معنوی است عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش رکن رکین هر حکومتی می باشد و به واسطه آموزش و پرورش باید به رشد و تعالی برسیم.
وی افزود: باید آموزش و پرورش دانش آموزان به گونه ای باشد تا در زمینه مسائل فرهنگی، اعتقادی و علمی مشکلی در جامعه نداشته باشیم.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تبیین دیدگاه ها، نیاز ها در این دستگاه مهم شد تا بتوان بر مشکلات فائق آمد.
طاهرخانی در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش، اضافه کرد: با توجه به وضع کشور و حساسیت های بین المللی نسبت به اوضاع داخلی و اینکه انتخابات آینده ریاست جمهوری در پیش رو می باشد، هرگونه تشتت و اختلاف نظری می تواند آثار منفی ایجاد نماید لذا به نظر اینجانب بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش با شتاب و عجله نتیجه مثبتی برای کشور نخواهد داشت و باید با حوصله و عقلانیت جامع تری موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم تا عدالت در جامعه حاکم شود چرا که بی عدالتی مردم را نسبت به حکومت بدبین می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار