آئین تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری در کاشان

آئین تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری در کاشان با حضور مسئولین استانی برگزارشد .

کد مطلب: ۵۲۴۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این آیین اظهارکرد: آموزش و پرورش تنها یک دستگاه اجرایی نیست بلکه زیربنای توسعه و پیشرفت هرکشور محسوب می شود.
رحیم محمدی در آیین جشن ستارگان آموزش و پرورش کاشان افزود: در حالی که کشور ما از فرصت جوان ترین نیروی انسانی برخوردار است، اما تولید ثروت از نیروی انسانی در کشور ما 34 درصد و بسیار پایین تر از متوسط جهانی است .
به گفته وی، کاشان بخشی از جغرافیای فرهنگی ایران است و دانش آموزان ما باید باور کنند که میراث دار شایسته این پیشینه تاریخ و تمدن باشند.
وی تصریح کرد: ستاره بودن محدود به یک بعدنیست بلکه باید به رشد همه ابعاد انسانی توجه کرد تا دانش آموزان ما چگونه باهم زیستن را یاد بگیرند.
مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: موفقیت یک فرایندی است که از کلاس اول ابتدایی شروع می شود و دانش آموزان ما باید قدردان همه آنها باشند که برای رسیدن آنها تلاش کرده اند و خدمات انها را فراموش نکنند.
"محمود خدمتی" در آیین جشن ستارگان آموزش و پرورش کاشان افزود: جهان هستی بر پایه علم و دانایی بنا شده است و ارزش آن در تعالیم آسمانی ما به اندازه ای است که هیچگاه محدود به زمان و مکان نشده است.
وی با تجلیل از فاطمه عنایت فینی ، دانش آموز عضو تیم ملی والیبال دختران جوان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دانش آموزان ما باید سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش را مورد توجه خود قرار بدهند.
وی تصریح کرد: ارزش علم و دانایی در کلام امام علی علیه السلام به قدرت تعبیر شده است و هرکس بی بهره از اندیشه و دانایی باشد تحت سلطه دیگران قرار خواهد گرفت.
معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در سال تحصیلی گذشته یک هزار و 82 دانش آموز در رشته های انسانی، تجربی، ریاضی و هنر مرکزهای پیش دانشگاهی شهرستان کاشان تحصیل می کردند.
حمیدرضا کوچکی افزود: از این تعداد دانش آموز یک هزار و 164 نفر درصد در مراکز دانشگاهی سراسر کشور پذیرفته شده اند.
به گفته وی 62.83 درصد پذیرفته شدگان در کنکور سراسری 94 از شهرستان کاشان دختر و 60.14 درصد نیز پسران بوده اند.
در این آیین که با حضور حمید رضا مومنیان معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان، عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان و مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان و کاشان برگزارشد، مدیران برتر مراکز آموزش متوسطه کاشان نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. جشن گفتنی است در ستارگان آموزش و پرورش کاشان از 123 رتبه زیر هزار آزمون سراسری دانشگاهها و فاطمه عنایت فینی ، دانش آموز عضو تیم ملی والیبال دختران جوان جمهوری اسلامی ایران نیز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار