واردات سالانه ۲.۷ میلیارد دلار لوازم آرایشی به کشور

عضو شورای مهندسی فرهنگی شورای عالی انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمن گفت: سالانه ۲.۷ میلیارد دلار معادل ۸.۵ هزار میلیارد تومان واردات لوازم آرایشی به کشور داریم.

کد مطلب: ۵۲۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ بزرگیان، عضو شورای مهندسی فرهنگی شورای عالی انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت دهه کرامت که در بوستان غرب برگزار شد، گفت: در دوره ای که دختران را زنده به گور می کردند حضرت محمد (ص) وقتی دختر سه ساله شان حضرت فاطمه وارد اتاق می شد به احترام وی تمام قد می ایستاد.
وی با اشاره به جایگاه و منزلت زن در دین مبین اسلام گفت: خداوند در چنین شرایطی به پیامبر کوثری عنایت می کند که شناسنامه دارترین و آشناترین نوع نسل بشر می شود.
بزرگیان با اشاره به حضور حداکثری بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی به ویژه در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: امسال 62 درصد شرکت کنندگان کنکور را دختران تشکیل می دهند و سال گذشته نیز 60 درصد پذیرفته شدگان در دانشگاه ها را تشکیل می دهند که این امر بیانگر توانمندی و استعداد بالای دخترانمان است.
عضو مهندسی فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برنامه های دشمن برای تضعیف جایگاه زن در حال حاضر در کشورمان تصریح کرد: یک نظریه پرداز صهیونیستی اعلام کرده است مادر و خانواده نقش کلیدی در جامعه دارد بنابراین باید تلاش کنیم تا شأن مادری را از زنان ایران بگیریم و کارهای خطرناکی نیز در این راستا در حال انجام است.
بزرگیان در ادامه با اشاره به آمار استفاده کننده لوازم آرایشی در ایران تصریح کرد: سالانه 2.7 میلیارد دلار معادل 8.5 هزار میلیارد تومان لوازم آرایشی به کشورمان وارد می شود.
وی افزود: جالب است بدانید در یکی از کشورهای اروپایی کامیونی را متوقف کرده و پس از بازرسی 50 هزار بسته جنین نارس پریز شده پیدا می کنند که برای یکی از شرکت های سازنده لوازم آرایشی حمل می شده است.
بزرگیان با بیان اینکه دشمن امروز دختران و پسران ما را مورد هجمه قرار می دهد و جنسیت هم برایشان فرقی ندارد، تاکید کرد: امروز شاهد دخترکشی در بشر به ظاهر متمدن شده غربی و تشنه سرمایه داری هستیم.
عضو شورای مهندسی فرهنگی شورای عالی انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند با بهم ریختن بنیان اخلاقی خانواده نهاد خانواده را تضعیف کند، تصریح کرد: امروز در قالب فمنیست مشاهده می شود که چه جنایت هایی در حق زنان مرتکب می شوند.
بزرگیان با بیان اینکه فعالیت اجتماعی زنان منافاتی با نقش مادری و همسری آنها در خانواده ندارد، خاطرنشان کرد: اما بانوان باید به این نکته توجه داشته باشند که نباید حضور در جامعه نقش خانوادگی آنها را کمرنگ کند.
منبع:شبستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار