مورینیو:

دوست ندارم مربی های دیگر درباره ما صحبت کنند/ یک هافبک خوب جذب می کنیم

آقای خاص به صحبت های سرمربیان آرسنال و لیورپول درباره رقم انتقال پل پوگبا واکنش نشان داد و درباره بازی روز یکشنبه مقابل لسترسیتی نیز صحبت کرد.

کد مطلب: ۵۲۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره خرید های جدیدش، انتقال پل پوگبا به منچستریونایتد، وضعیت باستین شواین اشتایگر در منچستریونایتد، بازی با لسترسیتی و حرف های سرمربیان تیم های لیگ برتری درباره تیمش صحبت کرد. صحبت های "آقای خاص" را به نقل از Telegraph و با دسته بندی موضوعی می خوانید.

درباره بازگشت بازیکنان مصدوم تیمش و وضعیت آمادگی بازیکنانش

تیموتی فوسو منساه و کریس اسمالینگ وضعیت خوبی دارند و به تمرینات بازگشته اند. برخی بازیکنان ما تمرین کردن را ز 5 هفته پیش شروع کردند و برخی از یک هفته پیش. ما تلاش می کنیم که همه آن ها را به سطح مشابهی برسانیم تا بتوانند با یکدیگر رقابت کنند.
درباره وضعیت نامعلوم باستین شواین اشتایگر در منچستریونایتد

چیزی که (درباره شواین اشتایگر) در حال رخ دادن است، در هر باشگاه دیگری نیز اتفاق می افتد. این روند بدین گونه است که سرمربی تیم در مورد بازیکنانش تصمیم می گیرد و تعداد مشخصی از آن ها را برای کار کردن انتخاب می کند، به همین سادگی. من در حالت عادی دوست دارم که با 20 بازیکن به همراه 3 دروازه بان کار کنم. این کاریست که در 15 سال اخیر انجام داده ام. اما در حال حاضر بازیکنان خیلی زیادی دارم و رقابت هم بسیار زیاد است. همچنین فواصل زیادی را نیز باید طی کنیم. از همین رو من در این فصل تصمیم گرفتم که با 23 بازیکن به اضافه 3 دروازه بان بازی کنیم.
درباره پل پوگبا و صحبت کردن سرمربیان سایر باشگاه ها درباره این بازیکن (اشاره به صحبت های یورگن کلوپ و آرسن ونگر درباره رقم انتقال احتمالی پوگبا به یونایتد)

بله، خرید بزرگی را خواهیم داشت. ما 22 بازیکن را داریم و بیست و سومین بازیکن را نیز خواهیم داشت. من نمی خواهم درباره باشگاه های دیگر و یا بازیکنان باشگاه های دیگر صحبت کنم. سرمربیان دیگر دوست دارند این کار را بکنند، آن ها دوست دارند درباره باشگاه من و بازیکنان من صحبت کنند. من در این زمینه خیلی عمل گرا هستم.
تمام چیزی که برایم اهمیت دارد، اتفاقاتی است که در خانه خودم رخ می دهد، نه خانه همسایه ام.تا زمانی که پل پوگبا دیگر رسماً بازیکن یوونتوس نباشد، همچنان بازیکن آن ها به شمار می رود. بنابراین ما همچنین به همین روال صحبت کردن ادامه می دهیم. بازار نقل و انتقالات در روز 31 آگوست بسته می شود، اما فکر می کنم باشگاهم بیشترین تلاشش را می کند تا قبل از روز 14 آگوست، بازار برای ما تمام شده باشد.
درباره اینکه چه تیمی بهترین تابستان را داشته است

باید اعتراف کنم که دوست سرمربیان دیگر درباره تیمم حرف بزنند. باید اعتراف کنم که این حرکت جوانمردانه ای نیست. من فقط درباره تیم خودمان حرف می زنم. ما عملکرد خوبی را در بازار نقل و انتقالات داشتیم. تصمیم گرفتیم که 4 بازیکن را جذب کنیم، نه 10 بازیکن. یک مدافع با پتانسیل بالا را جذب کردیم، یک سوپر مهاجم را به تیم اضافه کردیم و همچنین میکی (مخیتاریان) را، بازیکنی که از توانایی هایش آگاهیم. یک هافبک خیلی خوب را نیز جذب خواهیم کرد.
درباره اهمیت بازی با لسترسیتی در روز یکشنبه

هفته ای که در چین گذراندیم، هفته خوبی نبود. بنابراین نیاز به تمرین کردن داریم، تمرین کردن در مقابل سایر تیم ها. با این حال، پیش فصل ما تمام شده است. بازی با لسترسیتی، یک دیدار دوستانه و تمرینی نخواهد بود. برای بازیکنانی که در فصل پیش در تیم حضور داشتند، این بازی معنای خاصی را دارد. شما برای حضور در کمیونیتی شلید باید در یک جام قهرمان شده باشید. یقیناً ما به دنبال پیروزی و قهرمانی خواهیم بود.
درباره تغییرات منچستریونایتد فعلی در مقایسه با تیم فصل قبل

شما می گویید که تیم من متفاوت از تیم آقای فن خال است و این درست است. نمی گویم که تیم من بهتر است، اما تیم های من متفاوت هستند. تغییر دادن دینامیک بازی این تیم، کار سختیست. آسان تر بود اگر 22 بازیکن جدید را داشتم و از نقطه صفر با آن ها کار می کردم. برای 2 سال، این بازیکنان اصولی را داشته اند و من باید آن ها را تغییر دهم. چیز هایی در مغز آن ها به صورت اتوماتیک کار می کند و تغییر دادن این چیزها سخت است. تیم من قرار است "تیم من" باشد.
سفارش آنلاین غذا، ریحون

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار