عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد؛

هشدار تغییر کاربری سوله‌های مدیریت بحران در پایتخت

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران نسبت به تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران هشدار داد و گفت: بیش از نیمی از سوله های بحران در اختیار سازمان مدیریت بحران نیست. تغییر کاربری باید با الزامات مدیریت بحران باشد و سازمان مدیریت بحران باید با امضای موافقت نامه واگذار کند نه اینکه بدون اطلاع تغییر کاربری دهند.

کد مطلب: ۵۲۳۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه بارها اعضای شورای شهر تهران نسبت به تغییر کاربری سوله های بحران به سازمان مدیریت بحران تذکر داده اند، اظهار داشت: در شورای شهر تهران مصوبه ای دو فوریتی داریم که در ابتدا باید سوله های بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تحویل داده شود و اگر قرار است کاربری برای این سوله ها تعریف شود باید با موافقت این سازمان و در پی انعقاد تفاهم نامه صورت گیرد.


رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران افزود: این اتفاق باید انجام می شد که هنوز گزارشی به دست ما نرسیده که نشان بدهد، تفاهم نامه ای برای واگذاری سوله های بحران وجود دارد.


وی تصریح کرد: تعداد سوله های بحران قابل توجه است اما بیش از نیمی از سوله ها در اختیار سازمان مدیریت بحران نیست. البته ما نمی گوییم که کاربری برای سوله ها تعریف نشود اما هر کاربری باید با الزامات مدیریت بحران باشد و سازمان مدیریت بحران باید با امضای موافقت نامه واگذار کند نه اینکه بدون اطلاع تغییر کاربری دهند.


این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: سازمان مدیریت بحران بر اساس مصوبه شورا می بایست هر چه زودتر سوله های بحران را تعیین تکلیف کند و کاربری ها تحت نظر سازمان مدیریت بحران باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار