هدیه تهرانی،پژمان بازغی و مریلا زارعی بازیگران ˝ اسرافیل ˝ شدند

پروژه سینمایی ˝اسرافیل˝ به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی مستانه مهاجر، هدیه تهرانی، پژمان بازغی و مریلا زارعی را به عنوان بازیگران اصلی خود معرفی کرد.

کد مطلب: ۵۲۳۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ "اسرافیل" اولین فیلم سینمایی مستانه مهاجر در مقام تهیه کننده خواهد بود که به کارگردانی آیدا پناهنده اوایل مهرماه کلید خواهد خورد. فیلمنامه ی فیلم نوشته ی مشترک آیدا پناهنده و ارسلان امیری است و مستانه مهاجر به عنوان اولین تجربه ی تهیه کنندگی خود این فیلم را تهیه خواهد کرد.
.
"اسرافیل" درامی درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است.
مستانه مهاجر سال ها به عنوان تدوینگر با فیلم سازان بزرگی مانند عباس کیارستمی، داریوش مهرجویی، محسن مخملباف، تهمینه میلانی و ... همکاری داشته است با "اسرافیل" پا به عرصه تهیه کنندگی در سینمای ایران نهاده است.

این فیلم، دومین اثر سینمایی پناهنده بعد از "ناهید" است که فیلمنامه آن را با همکاری ارسلان امیری به نگارش درآورده است. امیری پیش از این نیز در دیگر فیلم های تلویزیونی و سینمایی آیدا پناهنده به عنوان فیلم نامه نویس و تدوین گر همکاری کرده است.پناهنده سال گذشته با فیلم سینمایی "ناهید" در بیش از سی فستیوال جهانی حضور موفقی داشت
.
عوامل و دست اندرکاران فیلم سینمایی اسرافیل عبارتند از:
کارگردان: آیدا پناهنده، نویسندگان: ارسلان امیری، آیدا پناهنده،مدیر تولید:حسین بشگر،مدیر فیلمبرداری:مرتضی قیدی،تدوین: هایده صفی یاری،صدابرداران:جهانگیر میرشکاری،مهدی ابراهیم زاده،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا سخایی،طراح گریم: سودابه خسروی،طراح لباس:سارا صمیعی،عکاس: امید صالحی،مشاور رسانه ای: منصوره بسمل،تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان، مدیر تدارکات:رضا بداغی، تهیه کننده: مستانه مهاجر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار