پیام تسلیت جنبش دانش آموزی استان در پی درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی

در پی درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی، جنبش دانش آموزی استان خراسان رضوی، پیام تسلیتی را صادر کرد.

کد مطلب: ۵۲۱۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

در پی درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی، جنبش دانش آموزی استان خراسان رضوی، پیام تسلیتی را صادر کرده که متن آن به شرح ذیل اعلام است.

بسم الله الرحمن الرحیم

« من مادران شهدایی را زیارت کردم ک به وجد و با صدق واقعی میگفتند اگر ما ده تا فرزند هم داشتیم حاضر بودیم در راه خدا بدهیم.... » فرمانده کل قوا،حضرت امام خامنه ای
همیشه وقتی یک نفر شهید میشود و قطره قطره ی خونش تبدیل به جوهر برای نوشتن معرفی نامه ی ذات پاک وطنش میگردد همه میپرسند:او چگونه آدمی بود؟ چطور رفتار میکرد؟ اما هیچکس هیچ وقت نپرسید چگونه و در کجا بزرگ شد استاد اخلاقش ، استاد بیانش ، استاد ادبش و... که بود؟ هیچ کس نپرسید زمانی که فرزندت زیر خمپاره و گلوله بود و پشت هر گلوله ای که به دشمن میزد و نجوای «امن یجیب...» هایت گوش دنیا را پر میکرد؛ چه حالی داشتی؟؟!
چطور میتوانم توصیفت کنم؟ مادر همان کلمه ایست که زیبا ترین معانی از تفسیرش عاجزند...
تو همان ققنوسی...که وقت هر سحر به فرزندت درس پرواز میدادی یا نه تو همان خورشیدی که اگر نمیبود هرگز نه آفتابی بود و نه حتی ماهی،
و جهان همیشه مسکوت میماند. ما دانش اموزان عضوانجمن های اسلامی که فرزندان مادرانی همچون مادر فرمانده شهید صیاد شیرازی می باشیم با دلی پر اندوه درگذشت این مادر شهید پرور را تسلیت میگوییم...سلام بر او و سلام بر تمام آنهایی که نامش را زنده میکنند و الگویشان زهراست؛ سلام بر مادر.

(جنبش دانش آموزی خراسان رضوی)


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار