دیدار 300 نفر از دانش آموزان منتخب عضو تشکلهای دانش آموزی با امام جمعه طبس

خبرگزاری پانا: به منظور میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از دانش آموزان دختر منتخب تشکلهای دانش آموزی مدارس طبس با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

کد مطلب: ۵۲۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ در این دیدار که اعضای تشکل های دانش آموزی مدارس راهنمایی و متوسطه دختر طبس حضور داشتند، امام جمعه این شهر با یادآوری وقایع ایام پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت و پایداری مردم ولایت مدار بویژه جوانان و نوجوانان را در عرصه های مختلف و حرکت در حول محور ولایت، رمز پیروزی انقلاب دانست.

حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان با اشاره به پیشرفت های شگرفی که در عرصه های مختلف علمی به دست جوانان برومند میهن اسلامی به دست آمده اظهار امیدواری کرد: جوانان طبسی همانطور که تاکنون افتخارات علمی زیادی آفریده اند، با مجاهدت علمی به روند افزایش این افتخارات شتاب ببخشند.

حضور گسترده همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات ریاست جمهوری که در خردادماه آینده برگزار می گردد، از دیگر نکاتی بود که امام جمعه طبس به آنها اشاره کرد.

در این دیدار، غلامحسین طاهری مدیر آموزش و پرورش با اشاره به کسب موفقیت های علمی دانش آموزان استان یزد در طول چند سال متوالی، حرکت در مسیر آرمان های امام احل و مقام معظم رهبری را برای نسل جوان ضروری و ضامن بقاء و توفیق جامعه اسلامی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار