شهرداری همدان به دنبال انجام پروژه های تحول گرا

معاون خدمات شهری شهرداری همدان ضمن اشاره به اجرای طرح پیاده راهسازی خیابان بوعلی گفت: شهرداری همدان به دنبال انجام پروژه های تحول گرا ست.

کد مطلب: ۵۱۹۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از همدان، جلسه هماهنگی بحث خدمات شهری در اجرای طرح پیاده راهسازی خیابان بوعلی با حضور معاون خدمات شهری، مدیر منطقه یک شهرداری، مدیر خدمات شهری، مدیران عامل سازمانهای فضای سبز، پسماند، میادین میوه و تره بار، زیباسازی، خدمات موتوری، آتشنشانی، مدیر اداره کنترل و نظارت، دبیر ستاد مدیریت بحران، نماینده صدا و سیما و پیمانکار طرح در سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری همدان تشکیل شد.
مجید درویشی در این جلسه گفت: شهرداری همدان با تغییر در نگاه به شهر برای حركت به سمت رشد و توسعه بیشتر به سمت طرحها و پروژههای تحولگرا حرکت کرده است.
وی افزود: حاصل این طرحها اجرای پروژههای عمرانی کم نظیر و تغییر چهره شهر به شکل شهری مدرن خواهد بود كه احداث طرح پیاده راه یكی از این اقدامات در راستای این هدف است.
درویشی ادامه داد: با توجه به این که تمامی شهروندان به نوعی با خدمات شهری مرتبط هستند، امیدواریم ضمن پیشبرد کارها اسباب خشنودی مردم نیز فراهم شود چون هرچه عملکرد ما بهتر باشد، میزان رضایتمندی شهروندان نیز افزایش خواهد یافت.
با توجه به تأثیر زیاد پیادهراهسازی در بحث اقتصادی و مدیریت شهری و گردشگری طی این جلسه اعلام شد که ساماندهی دستفروشان، نصب مخزنهای تفکیک زباله، نصب نمادهای گل عمودی، نورپردازی و مرتب کردن درختان، پیشبینی محل استقرار و عبور خودروهای پلیس و آتش نشانی و اورژانس، هماهنگی با مخابرات برای تعویض و اصلاح شریانهای مخابراتی، آبیاری و آبرسانی متناسب درختان و فضای سبز، محافظ برای درختان جدید و سایر مبلمان شهری، جانمایی مخزن برای شستشوی خیابان بوعلی و آبیاری فضای سبز از جمله برنامههای این طرح است.
همچنین اعلام شد، ارائه طرح و نظر پیشنهادی صاحبنظران، هنرمندان و کارشناسان درباره پروژه به سازمان زیباسازی شهرداری، بسترسازی لازم برای اتصال فاضلاب مغازهها و املاک خیابان بوعلی به شبکه فاضلاب شهری قبل از اجرای پروژه توسط مدیریت منطقه یک شهرداری، تعبیه شیرهای خودکار با فاصله 100 متر برای مقابله با آتش سوزیهای احتمالی، طراحی و نصب دریچههای بازدید شبکه جمع آوری آبهای سطحی متناسب با سایر نمادها و سازههای موجود از دیگر برنامههای این طرح خواهد بود.





ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار