حضورقاریان قران کریم ازشهرستان پاکدشت در طرح ملی تلاوت

کارشناس مسئول فعالیت های قرآنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از حضور قاریان این شهرستان در طرح ملی تلاوت موسوم به شوق تلاوت در جزیره کیش و کربلای معلی خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۶۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از شهرستان های استان تهران، محمدرضا سیری در نشستی از حضور قاریان جوان و صاحب نام شهرستان پاکدشت در مسابقه طرح ملی تلاوت خبرداد و ضمن اشاره به اینکه مجریان طرح تلاوت ملی، مؤسسات قرآن و عترت هستند، خاطرنشان کرد: اکنون طرح ملی تلاوت در مؤسسات قرآن و عترت وزارت ارشاد که مجریان این طرح هستند، در حال برگزاری میباشدو ستاد اجرائی در مشهد مستقر است که کار برنامه‏‌ریزی، برگزاری آزمونها و استعدادیابی شرکت‏‌کنندگان را بر عهده دارند.

وی در ادامه افزود: طرح ملی تلاوت از سال 1391 آغاز به کار کرد و پس از تغییر دولت با فرازونشیب‌هایی مواجه شد که با حمایت‌های حجت‌الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، جانی دوباره گرفت و هم‌اکنون در بیش از 15 استان کشور فعالیت دارد.

سیری گفت :طرح ملی تلاوت در سه دوره سه ساله با خروجی های مختلف و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نوشته شده، به این ترتیب که سال اول جهت رسیدن نوجوانان به قله‏ قرآنی در سطح شهر و استان، سال دوم جهت تبدیل شدن به چهره قرآنی در سطح کشور و سال سوم با هدف مطرح شدن در سطح جهان اسلام تنظیم شده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار